اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تبادل تجربه معلمان صورت گرفت

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی ویژه دبیران دوره راهنمایی در دنا

خبرگزاری فارس: رئیس گروه تکنولوژی گروه‌های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین کارگاه آموزشی توجیهی ویژه دبیران دوره راهنمایی در دنا برگزار شد.

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی ویژه دبیران دوره راهنمایی در دنا

ایوب رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: نخستین کارگاه آموزشی توجیهی ویژه دبیران دوره راهنمایی در شهرستان دنا برگزار شد.

رئیس گروه تکنولوژی گروه‌های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کارگاه با هدف ارتقای سطح علمی دبیران، آشنایی با روش تدریس نوین و بهره‌گیری از این روش‌ها در کلاس درس و تبادل تجربه معلمان دوره راهنمایی برگزار شد.

رضایی برگزاری این کارگا‌ه‌های آموزشی را بسیار هدفمند دانست و گفت: فراهم نمودن شرایط مناسب برای تبادل تجربیات و اندیشه‌های دبیران، توسعه توانمندی‌های معلمان در این دوره‌ی تحصیلی، استفاده از فناوری اطلاعات روز، کیفیت‌دهی به یادگیری، آموزش و گسترش فرهنگ‌ مطالعه و پژوهش از اهداف برگزاری این کلاس‌ها است.

وی افزود: این کارگاه در برنامه زمان‌بندی شده در 13 شهرستان و منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد در طول سال تحصیلی برگزار خواهد شد.

رئیس گروه تکنولوژی گروه‌های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دوره برای معلمان متوسطه و فنی و حرفه‌ای نیز توسط سرگروه‌های آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول