اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان:

تمهیدات لازم برای راهپیمایی 13 آبان اندیشیده شده بود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به نظم و ترتیب در برگزاری مراسم 13 آبان گفت: تمهیدات لازم به منظور برگزاری راهپیمایی 13 آبان از قبل اندیشیده شده بود.

تمهیدات لازم برای راهپیمایی 13 آبان اندیشیده شده بود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مقصود شمس آذر ظهر امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت هفت صبح امروز در همه مسیر راهپیمایی از تقاطع خیابان امیرکبیر تا امام‌زاده سید ابراهیم (ع) زنجان صورت اعمال شده است.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح محدودیت ترافیکی از خیابان 15 خرداد آغاز شده و در مسیر اصلی اعمال شده است، خاطرنشان کرد: این محدودیت تا تقاطع صدر جهان ادامه می‌یابد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: مسیرهای فرعی منتهی به راهپیمایی نیز امروز کنترل می‌شود، تا مردم مشکلاتی برای حضور در راهپیمایی را نداشته باشند.
وی با اشاره به اینکه همشهریان  در حال حاضر به محدودیت‌های ترافیکی توجه ویژه‌ای دارند،‌خاطر‌نشان کرد:‌ رعایت محدودیت‌های ترافیکی و عدم تخلف توسط همشهریان نظم را در مسیرهای راهپیمایی ایجاد کرده است.
شمس آذر با تاکید بر اینکه رانندگان همکاری‌های لازم را با ماموران انجام می‌دهند، اضافه کرد: در ساعات اعلام شده خودروهای خود را در مسیر راهپیمایی پارک نمی‌کنند.
 وی با بیان اینکه در محدوده ترافیک امروز هر نوع تردد و توقف خودرو ممنوع است، افزود: در صورت مشاهده هر گونه تردد و توقف خودرو، خودروی متوقف شده به پارکینگ منتقل می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی نسبت به سال‌های گذشته از شکوه بیشتری برخوردار است، اضافه کرد: این حضور موجب شکست نقشه‌های استکبار جهانی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جوانان ایران همواره در صحنه‌های مختلف پشتیبانی خود را از نظام اسلامی نشان داده‌اند، افزود: جوانان و نوجوانان امروز اجازه کوچکترین تعرضی را به دشمنان نمی‌دهند.
شمس آذر سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز  را روز مبارزه با استکبار جهانی دانست و خاطر نشان کرد: حرکت دانش آموزان٬ دانشگاهیان و روحانیت همیشه بیدار در 13 آبان سال 43 با همراهی جوانان زمینه‌ساز اقتدار ایران در عرصه‌ها‌ی مختلف بود که امروز شاهد آن در عرصه‌های مختلف هستیم
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول