اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور جامعه ورزش گیلان در راهپیمایی 13 آبان

خبرگزاری فارس: جامعه ورزش گیلان همراه با آحاد مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی بزرگ روز 13 آبان بار دیگر بر اصول انقلاب اسلامی ایران تاکید کردند.

حضور جامعه ورزش گیلان در راهپیمایی 13 آبان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جامعه ورزش گیلان از صبح امروز با تجمع در مقابل اداره کل ورزش و جوانان به طرف مسیرهای اصلی راهپیمایی حرکت کردند تا بار دیگر در کنار مردم نشان دهند که همواره در عرصه‌ها حضور دارند و با سردادن مرگ بر آمریکا انزجار خود را از ظلم و جنایت استکبار جهانی به گوش جهانیان رساندند.

* استقلال طلبی و خودباوری از مرزهای ایران فراتر رفته است
 
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و معمار بزرگ آن امام خمینی (ره)، روحیه استقلال‌طلبی و خودباوری از مرزهای ایران فراتر رفته و تمام ملت‌های عدالت‌خواه با تاسی از شعارهای انقلاب ایران اسلامی با نفی نظام‌های دیکتاتوری و سلطه جهانی، خواهان دگرگونی عمیق در ساختار قدرت و برقراری نظام نوین بر مبنای عدالت و مساوات هستند.
رضا محمدی‌اصل افزود: این همان بیداری اسلامی است که ملت‌های آزادیخواه جهان با تاسی از انقلاب اسلامی ایران در برابر حکومت‌های دیکتاتوری منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا ایستاده‌اند و ندای الله‌اکبر سر می‌دهند.
وی با اشاره به رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های تاریخی دانش‌آموزان و دانشجویان در مبارزه با استکبار، یادآور شد: باید در دفاع از حقوق ملت و عمل به آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب به رسالت تاریخی خویش وفادار بمانیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز خیزش تمام اقشار جامعه در مقابل استکبار جهانخوار، به پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های به‌حق جمهوری اسلامی، امسال نیز قهرمانان، ورزشکاران و مربیان ورزش استان به همراه مسئولان و کارکنان اداره کل، شهرستان‌های تابعه و هیئت‌های ورزشی استان مانند سد آهنین در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.
 
* 13 آبان نماد مقاومت و پایداری مردم ایران است

رئیس هیئت ووشوی گیلان نیز در این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در رقابت‌های جهانی ووشو داور زن گیلانی از قضاوت دیدار ورزشکار رژیم اشغالگر قدس ممانعت کرد، اظهار داشت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ‌نماد مقاومت و پایداری ملت ستمدیده ایران و زوال قدرت آمریکای جهان‌خوار است.
سیدامیر نوری‌سادات افزود: 13 آبان یادآور ماهیت استکباری آمریکا و نهاد همگرایی و وحدت ملی ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
وی، گرامیداشت روز ملی 13 آبان را یادآور سه حادثه پراهمیت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست که باید همواره با پاسداشت آن، به نسل‌های آینده یادآوری کرد.
رئیس هیئت ووشو گیلان، پیام 13 آبان را اطاعت از رهبری، حفظ وحدت ملی، استقامت، ‌پایداری و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا دانست.
 
* 13 آبان روز خیزش تمام اقشار جامعه است

نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، روز 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز خیزش تمام اقشار جامعه دانست.
پوران واحدی افزود: جامعه ورزش گیلان به پاس حمایت از اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، همگام با جامعه ورزش کشور و همراه با ملت بزرگ ایران، در این روز شرکت کردند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول