اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

ترویج عرفان‌های کاذب مهم‌ترین ترفند دشمنان در عرصه زندگی فردی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی گفت: ترویج عرفان‌های کاذب و تفکرات فاقد پشتوانه دینی از مهم‌ترین ترفندهای دشمن در عرصه زندگی فردی است.

ترویج عرفان‌های کاذب مهم‌ترین ترفند دشمنان در عرصه زندگی فردی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری عصر امروز در همایش پدافند غیرعامل و تهدیدات نرم در حوزه خانواده در مشهد اظهار کرد: همچنین همجنس‌گرایی، نظریه زوج آزاد، همسران مصنوعی، طلاق‌های عاطفی، زندگی تک والدی، زندگی مجردی و افزایش آمار طلاق از جمله آسیب‌های حوزه خانوادگی است که ناشی از تحقق برخی اهداف دشمنان به طور نسبی است.

غفاری با بیان اینکه تغییر سبک زندگی از روش مدنظر اسلام به سمت زندگی غربی از اهداف انکارناپذیر تهاجم نرم دشمنان در حوزه خانواده است، گفت: نقش بی‌بدیل زنان در خانواده و اجتماع از جمله دلایلی است که سبب تبدیل آنان به مرکز ثقل تهاجمات دشمن شده است.

وی تاکید کرد: جنگ نرم در پی تغییر قالب‌های ماهیتی جامعه و ساختار سیاسی آن به صورت آرام، تدریجی و نامحسوس است.

غفاری ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های راهبردهای نرم دشمنان بهره‌مندی از هیجان، جاذبه، تضاد آفرینی و ایجاد تردید در باورهای دینی مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: دشمن برای نیل به اهداف خود از ابزارهای نوین مانند ماهواره، اینترنت، سینما، بازی‌های رایانه‌ای، پویانمایی استفاده می‌کند.

غفاری افزود: نفوذ در حاکمیت، ترویج سکولاریم، جنگ تبلیغاتی، ترویج ناکارآمدی نظام، ترویج فساد سازمان یافته، جنگ سایبری، جذب مخالفان نظام و توسل به ایجاد رعب و وحشت حربه‌هایی هستند که نباید آنها را از نظر دور داشت.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول