اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

مسئولان فرصت انتقاد به دشمن ندهند

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: مسئولان نظام فرصت انتقاد ،به دشمن ندهند.

مسئولان فرصت انتقاد به دشمن ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده شهرستان بابل اظهار داشت: پروژه پزشک خانواده از پروژه‌های ملی کشور بوده که باید با دقت و نظارت خاصی اجرا شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه در کشورمان که دارای انقلابی، اسلامی و شیعی است، افزود: ما می‌خواهیم برای کشورهایی که به هر دلیلی تاکنون موفق به اجرای این طرح در کشور خود نشدند الگو باشیم و برنامه‌های ما به عنوان پکیج کاملی از اجرائیات باشد.

مهدوی بیان داشت: برای رسیدن به اهداف مهم در این پروژه نباید هیچ پزشک و ارگان بیمه‌گر دغدغه‌ای داشته باشند زیرا این دغدغه‌ها سبب می‌شود تا مردم از این طرح استقبال نکنند. همیشه باید چندقدم جلوتر از برنامه حرکت کرد.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه اجرای مرحله دوم طرح پزشک خانواده باید همانند مرحله اول درست و دقیق انجام گیرد، اظهار داشت: ارتباط و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی در موفقیت این طرح بسیار امری ضروری است و نباید هیچ شرایطی سبب عدم استقبال مردم شود حتی اگر یک خانواده باشد، زیرا هر فردی می‌تواند بهترین مبلغ این طرح و یا در صورت عدم برنامه‌ریزی مناسب و نظارت دقیق، بدترین مبلغ شود. 

مهدوی با اشاره به اینکه دشمن درصدد برجسته کردن اشتباهات کوچک است، تصریح کرد: کار دشمن برای تضعیف نظام،  برجسته کردن کارهای کوچک است و با زیرذره‌بین گرفتن آن درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری است.

وی اذعان داشت: باید مشکلات را در این پروژه به پایین‌ترین سطح ممکن برسانیم و اقدامات مهم انجام شده در کشور را به رخ دشمنان کشیده و به دوستان جمهوری القا کنیم که نظام ما به دنبال ترقی و کرامت انسانی است.

فرماندار بابل اظهار داشت: باید با بیان مشکلات جلوی تبعات بعدی آن در زمان اجرا طرح گرفته شود تا به نحو شایسته‌تری اجرا شود.

مهدوی گفت: دشمن به دنبال فرصت است تا هر مسئله کوچکی را سیاسی جلوه دهد، نباید این فرصت را به دشمن داد زیرا ما از انقلاب درس‌هایی آموختیم که در گذشته نمی‌دانستیم به طوری که امروز تمام نظریه‌پردازان عالم از ما درس می‌گیرند.

وی افزود: انقلاب ما توانست چالش‌ها را تبدیل به فرصت کند و 33 سال محکم در برابر استکبار بایستد، باید از تجربیات گذشته برای موفقیت امروز استفاده کرد.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه سنگ‌اندازی دشمن در برابر موفقیت‌های نظام مداوم است، اظهار داشت: سنگ‌اندازی دشمن در اجرای این پروژه بزرگ امر جدیدی نیست، 70 سال قبل طرح هدفمندی یارانه‌ها در کشورهای بیگانه اجرا شد اما برای اجرای آن در کشور ما با سنگ‌اندازی مختلف درصدد توقف آن بودند ولی با تلاش و همدلی مردم ما بار دیگر با شکست مواجه شدند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول