اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

پلیس از انتقادات موجود برای اصلاح کارکرد خود بهره گیرد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: پلیس باید از انتقادات و پیشنهادات مردم در راستای اصلاح رفتار و کارکرد خود بهره گیرد.

پلیس از انتقادات موجود برای اصلاح کارکرد خود بهره گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسین عبدی صبح امروز در مراسم امحای مواد مخدر که توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی انجام گرفت، اظهار داشت: شعار هفته نیروی انتظامی که «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ملی» است صرفاً یک شعار نبوده و به عنوان استراتژی برای ما مطرح است.

وی با بیان اینکه این شعار باید اقدامات پلیس را تحت تأثیر قرار دهد، تصریح کرد: در گذشته دو منبع مادی و انسانی به عنوان سرمایه یک سازمان محسوب می‌شد ولی در دهه اخیر سرمایه اجتماعی نیز در این زمینه مطرح شده است.

عبدی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی حالت عملیاتی به خود گرفته است، افزود: از جایی که رسانه‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی نقش موثری دارند و جزو سرمایه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند باید از توان رسانه‌ها نیز نهایت استفاده را در راستای ایجاد امنیت ببریم.

وی با بیان اینکه آنچه که باید برای تحقق شعار هفته نیروی انتظامی به کار بریم ایجاد ارتباط اجتماعی است، خاطرنشان کرد: باید با افکار عمومی ارتباط خوبی برقرار کنیم و مطالبات مردم را به خوبی بشناسیم.

عبدی بر جلب اعتماد اجتماعی تاکید کرد و گفت: این موضوع به نوع فعالیت پلیس برمی‌گردد و لازم است تا پلیس برای ایجاد امنیت بتواند اعتماد مردم را جلب کند.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم، اظهار داشت: اگر در جامعه انتقاد یا پیشنهادی از سوی مردم به پلیس وجود داشته باشد در راستای اصلاح رفتار و کارکرد خود این پیشنهادات را به کار گیریم.

عبدی در ادامه با اشاره به بحث مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی که در این زمینه فعالیت دارند باید گام‌های خود را استوارتر از گذشته بردارند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی ایران، افزود: ایران از نظر هم‌مرز بودن با تولیدکنندگان مواد مخدر ضربه جبران‌ناپذیری را متحمل می‌شود.

عبدی با بیان اینکه دشمنان از حربه مواد مخدر در زمینه جنگ نرم بهره می‌گیرند، گفت: قرص‌های روان‌گردان که تبلیغات گسترده‌ای مبنی بر مصرف آن توسط دشمنان می‌شود در راستای جنگ نرم تولید و توزیع می‌شوند.

وی با بیان اینکه ایران به عنوان کشور اسلامی مبارزه خوبی در زمینه مواد مخدر دارد، افزود: عمق فاجعه بالاست و همکاری تمام دستگاه‌های درگیر را در این زمینه خواهانیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول