اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

امام جمعه نباید در انتقادها از خط قرمز عبور کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه جایگاه امام جمعه در نظام باید مشخص باشد، گفت: امام جمعه بدون قصد و غرض مشکلات مردم را مطرح می‌کند اما در انتقادها نباید از خط قرمز عبور کند.

امام جمعه نباید در انتقادها از خط قرمز عبور کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، آیت الله نورالله طبرسی شامگاه پنج‌شنبه در اجلاس مشترک ائمه جمعه مازندران که در نوشهر برگزار شد افزود: هزار و 231 نفر تعداد اعضای ستاد نماز جمعه استان را تشکیل می دهند که از این تعداد 847 نفر برادران و 384 نفر خواهران هستند.

وی اظهار داشت: افراد دیگر اعضای ستاد که نامشان به صورت رسمی ثبت نشده نیز بیش از 2 هزار نفر هستند.

طبرسی با بیان اینکه استقبال خوبی در رابطه با آسیب‌شناسی ستاد نمازجمعه صورت گرفته است، بیان داشت: در شرایط حساس کنونی، عشق و شور ولایت مردم قابل تقدیر است.

وی با اشاره به انزجار مردم از فیلم موهن علیه پیامبر اکرم تصریح کرد: مسلمانان و سیاسیون جهان و ایران در پی توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم خروشیدند و موج دوم بیداری را در دنیا به وجود آوردند و واکنش سخت و سنگینی را نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت ایجاد و حفظ آرامش در جامعه بیان داشت: در حالیکه در این شرایط رسانه‌های خارجی هجمه‌هایی را علیه ایران اسلامی به کار می‌گیرند،  به وزیر ارشاد پیشنهاد شد تا تصمیمی اتخاذ کنند که مسائل یاس و استرس آور در روزنامه‌ها منعکس نشود.

طبرسی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم مبنی بر حفظ آرامش مردم گفت: وظیفه ائمه جمعه و قوای سه گانه ایجاد و حفظ آرامش است و یکی از ابزار این آرامش نماز جمعه است و بر اساس فرمایش رهبر انقلاب اگر انسجام داشته باشیم دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

وی با بیان اینکه جایگاه امام جمعه در نظام باید مشخص باشد گفت: امام جمعه بدون قصد و غرض مشکلات مردم را مطرح می‌کند اما در انتقادها نباید از خط قرمز عبور کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول