اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در بازدید از خبرگزاری فارس:

نباید از هر انتقادی آشفته شد / خبرگزاری فارس آماده رقابت با رسانه‌های خارجی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه فعال خبری باید خود را برای رقابت جدی با رسانه‌های خارجی آماده کند، گفت: نباید از هر انتقادی آشفته شویم.

نباید از هر انتقادی آشفته شد / خبرگزاری فارس آماده رقابت با رسانه‌های خارجی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، ارسلان فتحی‌پور ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در اهر نقش خبرگزاری فارس و نیروهای ولایی فعال در این نهاد خبری را در انعکاس اخبار کشور در حوزه‌های مختلف مهم ارزیابی کرد و از تلاش صادقانه نیروهای ارزشی و مخلص این خبرگزاری قدردانی کرد.

وی، به نقش رسانه‌های کشور در اطلاع‌رسانی مطلوب از پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: امروز تلاش استکبار جهانی و ایادی آنها در داخل و خارج از کشور سیاه‌نمایی، کمرنگ جلوه دادن پیشرفت‌های دانشمندان جوان بسیجی در عرصه فناوری‌های نوین، نانو، برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای و ده‌ها دستاورد مهم دیگر است، باید رسانه‌های فعال و پیشتاز همچون خبرگزاری فارس با توسعه فعالیت‌های خبری و تجهیز امکانات رسانه‌ای در مقابل هجمه رسانه‌ای استکباری فعالیت مضاعف کنند.

نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری فارس چه در سطح کشور و چه در سطح استان با مدیریت قوی و شایسته و تلاش بسیجی‌وار توانسته همیشه در عرصه اطلاع‌رسانی پیشتاز باشد و این بزرگ‌ترین افتخار برای سربازان ولایت در خبرگزاری وزین فارس است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: خبرگزاری فارس با رعایت مصالح نظام و انقلاب همیشه نسبت به مسائل و مشکلات و مطالبات مردم حساس بوده و تلاش کرده است با بی‌طرفی و پرهیز از برخی حواشی‌های بی‌مورد در انجام رسالت خطیر اطلاع‌رسانی خود گام‌های عملی بردارد.

این نماینده مجلس نقش خبرگزاری فارس در انعکاس به موقع و لحظه به لحظه زلزله آذربایجان‌شرقی و منطقه ارسباران در جلب و جذب مشارکت‌های مردمی و خیّران و اطلاع مناسب از کاستی‌ها، مسائل و مشکلات و پیشرفت‌های انجام شده در امر ساخت و ساز را بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: نیروهای مخلص و بسیجی این خبرگزاری از نخستین ساعات بروز زلزله در منطقه جزو نفرات پیشرو و پیشتاز در ارائه گزارش‌های تصویری و خبری بودند که خلأ اطلاع‌رسانی را با حضور شبانه‌روزی خود و گزارش‌های زنجیره‌ای‌ خود پر کردند.

وی ادامه داد: هنوز هم این سلسله گزارش‌ها ادامه دارد و تلنگر و هشداری مهم برای ما برای تسریع در امر بازسازی مناطق زلزله‌زده است.

فتحی‌پور یکی دیگر از شاخصه‌های خبرگزاری فارس را حضور فعال در عرصه جنگ نرم برشمرد و افزود: این نهاد خبری باید بیش از پیش تقویت شود و به عنوان یک رسانه فعال خبری خود را برای رقابت جدی با رسانه‌های خارجی آماده کند.

این مقام مسئول با طبیعی خواندن انتقادات از مسئولان از سوی این خبرگزاری گفت: نباید از هر انتقادی آشفته شویم و انتقاد دلسوزان نظام حتی اگر به ضررمان باشد تحمل کنیم و با تعامل و مدارا اینگونه انتقادات را به نفع خود بدانیم که انتقاد سالم و سازنده موجب اصلاح جامعه می‌شود و ما نیز انتقاد دلسورانه و بی‌طرفانه را به نفع نظام و انقلاب می‌دانیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس صداقت، اخلاص، جوان‌گرایی، بهره‌مندی از نیروهای ارزشی و ولایی، سرعت و دقت در انعکاس اخبار را از شاخصه مهم و بسیار خوب خبرگزاری فارس دانست و اظهار امیدواری کرد با توسعه و تجهیز دفاتر این خبرگزاری در شهرستان‌ها به خصوص مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در شناساندن استعدادها و ظرفیت‌های این مناطق و انعکاس مشکلات و نارسایی‌ها کمک جدی به عمران و آبادانی آنها کند.

انتهای پیام/و10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول