اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) اقبالیه:

جوانان در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) اقبالیه گفت: جوان‌های ما باید هوشیارتر از همیشه با علم‌آموزی و کسب اندیشه‌های ناب و تولید علم بتوانند در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.

جوانان در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محرمعلی والدی صبح امروز در جلسه هماهنگی هفته بسیج دانش‌آموزی و روز 13 آبان که با حضور امام جمعه اقبالیه و جمعی از مسئولان و مدیران این بخش در سپاه امام سجاد (ع) اقبالیه برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور حضور قهرمانانه دانش‌آموزان و دانشجویان در برابر استکبار جهانی است.

وی افزود: دانش‌آموزان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ثابت کردند که ملت ایران همواره هوشیار است و محصلان و دانشجویان در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های دشمن قرار دارند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) اقبالیه بیان کرد: دیدار با ائمه جمعه، شرکت در صبحگاه دانش‌آموزان، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از دانش‌آموزان برتر و ممتاز بسیجی، تجلیل از خانواده‌های شهدای دانش‌آموز از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

والدی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در عرصه‌های فرهنگی و جنگ نرم تلاش‌های زیادی می‌کنند تا جوانان را از درس، مدرسه و تحصیل فراری دهند و لذا جوان‌های ما باید هوشیارتر از همیشه با علم‌آموزی و کسب اندیشه‌های ناب و تولید علم بتوانند در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.

در ادامه نیز مسئولان شهرستان‌ در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن هفته بسیج دانش‌آموزی قول همکاری دادند.

هفته بسیج دانش‌آموزی از هشت آبان ماه آغاز و تا 13 آبان ماه که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است ادامه دارد و در طول این هفته بیش از 200 برنامه فرهنگی در سطح استان قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول