اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد کرج

هوشیاری ملت ایران در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان موثر است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: هوشیاری ملت ایران در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان موثر است.

هوشیاری ملت ایران در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام امین‌الله فرید ظهر امروز در جمع استادان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان البرز اظهار داشت: یکی از مسئولیت‌های خطیر استادان در پرورش نیروهای بسیجی آگاه کردن آنان نسبت به اقدامات شوم دشمنان است.

وی افزود: با توجه به این که حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه هر ایرانی است لذا باید این آگاهی و هوشیاری در بین نوجوانان و جوانان ما ارتقا یابد و آنان با توطئه‌های دشمنان آشنا شوند.

این مسئول با تأکید بر این که کینه‌ورزی دشمنان علیه نظام و این انقلاب تمام شدنی نیست افزود: در زمان انقلاب نوجوانان و جوانان بسیاری برای روی کار آمدن انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و در برابر رژیم منفور شاه ایستادگی کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کرج افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز زنان و مردان بسیاری برای حضور در جبهه‌ها داوطلبانه به میدان آمدند و خود را سپر گلوله‌های دشمن کردند.

فرید گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون راه‌های مختلفی را برای ضربه زدن به این انقلاب و نظام و آرمان‌هایش در پیش گرفت، اما هر بار آگاهی و ولایتمداری جوانان و نوجوانان ایرانی سبب شد که دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بمانند.

وی در پایان تربیت نسل جوان و با کفایت را برای مقابله با هجمه‌های دشمنان ضرورتی اجنتاب ناپذیر عنوان کرد و اذعان داشت: بخشی از این مسئولیت خطیر برعهده استادان مراکز آموزش عالی است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول