اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ‌برتر هندبال بانوان کشور

تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج سبزوار تیم کرمان را شکست داد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج سبزوار گفت: در یک بازی قابل قبول توانستیم تیم زیتون کرمان را با نتیجه 33 بر 21 شکست دهیم.

تیم هندبال بانوان ثامن‌الحجج سبزوار تیم کرمان را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، ناهید فارسی پس از پیروزی تیمش در هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور در مصاف با زیتون کرمان در سالن سربداران سبزوار برگزار شد، اظهار داشت: در هر دو نیمه این مسابقه بازیکنان با انجام یک بازی بسیار زیبا عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند که مطمئناً با برگزاری هر بازی هماهنگی بین بازیکنان بیشتر می‌شود.

فارسی در خصوص داوری این دیدار گفت: به غیر از صحنه خطا نجمه مرادی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم در دقیقه 16 نیمه اول و اخراج وی از زمین بازی اتفاق خاص دیگری روی نداد.

وی در رابطه با بازی بعدی تیمش گفت: بازیکنان تیم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار امشب 6 آبان ماه وارد شیراز می‌شوند تا از فردا تمرینات آماده‌سازی خود را در ا ردویی در این شهر برای دیدار روز جمعه 12 آبان ماه با تیم بانوان هیئت هندبال فیروز آباد آغاز کنند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول