اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال شوشتر:

شوشتر و اهواز به فینال هندبال قهرمانی خوزستان رسیدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال شوشتر گفت: تیم‌های هندبال شوشتر و اهواز در قالب رقابت‌های قهرمانی خوزستان به فینال راه یافتند.

شوشتر و اهواز به فینال هندبال قهرمانی خوزستان رسیدند

مجتبی موزرد زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تیم‌های شوشتر و اهواز در رقابت‌های قهرمانی هندبال خوزستان در شوشتر به مصاف هم می‌روند تا قهرمان و نائب قهرمانی خوزستان مشخص شود.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های هندبال خوزستان در شوشتر گفت: تیم هندبال شوشتر با پیروزی مقابل تیم شهرستان باوی و تیم شهرستان اهواز با پیروزی مقابل تیم هندبال آبادان به رقابت‌های فینال این دوره راه یافتند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بازی رده بندی باوی و آبادان تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود، تاکید کرد: تا ساعاتی دیگر باحضور مسئولان هیئت هندبال خوزستان و کمیته داوران هیئت هندبال استان مسابقه رده بندی تیم‌های باوی و آبادان در سالن رسالت شوشتر برگزار می‌شود.

موزرد زاده خاطر نشان کرد: حضور مردم برای دیدن این دوره از مسابقات بسیار چشم‌گیر بوده است و تیم هندبال شوشتر از حمایت بسیار خوب مردم در این باره بهره‌مند شد.

وی درباره بازی فینال این دوره از مسابقات تاکید کرد: فینال رقابت‌های قهرمانی خوزستان قرار است عصر امروز در سالن رسالت شوشتر برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های قهرمانی هندبال خوزستان از روز چهارشنبه صبح در شهرستان شوشتر آغاز شده است و در این دوره از مسابقات هشت تیم خوزستانی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول