اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

تمامی باشگاه‌ها برای در اختیار داشتن علی کریمی رغبت دارند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به مشکلاتی که علی کریمی در باشگاهش پیدا کرده است، هر باشگاهی دوست دارد چنین بازیکنی را در اختیار داشته باشد ،اما من در جریان جذب این بازیکن توسط سپاهان نیستم.

تمامی باشگاه‌ها برای در اختیار داشتن علی کریمی رغبت دارند

زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در هفته گذشته تمرین‌های بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و در بازی برابر تراکتور هم برای برد به میدان آمده بودیم، اما تیم تبریزی توانست با کیفیت بالای خودش و با توجه به اینکه تیم ما هم نتوانست بازی خوبی را ارائه دهد، سپاهان را غافلگیر کند.

وی با اشاره به جدایی مرزبان از سپاهان تصریح کرد: این مربی طی توافق با باشگاه از تیم جدا شد، اما دلیل نتایج بدمان جدایی مرزبان نیست، زیرا در بازی برابر صبای قم هم موقعیت‌ها بسیاری داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد، اما در برابر تراکتور به واقع نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و دلیل بد بازی کردن تیم را تنها باید غافلگیریمان و در تیم خودمان جست‌وجو کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به جدایی بازیکنان سپاهان و گل‌زنی آنها در برابر تیم سابق خودشان تاکید کرد: به طور معمول هر بازیکنی که از تیمی جدا می‌شود در بازی برابر تیم سابق خود به دلیل انگیزه بالا سعی می‌کند، بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد، اما باید بگویم این بازیکنان به میل خودشان از تیم جدا شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی سید صالحی از سپاهان با نظر مرزبان بوده یا خیر، ادامه داد: نمی‌دانم برای چندمین بار باید بگویم که جدایی این بازیکن با نظر خودش صورت گرفته و ما هم برای تصمیم وی احترام قائل شدیم اما ما بازیکنان خوبی برای جایگزینی سید صالحی در تیم داریم.

کرانچار در ادامه به تعویض‌هایش در برابر با تراکتور اشاره کرد و افزود: باید بگویم این به سود تیم ما است که بازیکنی مانند سوکای با ورودش به بازی می‌تواند ریتم بازی تیم ما را تغییر دهد و در این بازی هم توانست بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

وی در ادامه به قهر خلعتبری پس از تعویض وی اشاره و تصریح کرد: راجع به این موضوع باید با خلعتبری صحبت کنیم تا دلیل این کارش را بدانیم، اما نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است، اینکه هر بازیکنی در هر جایگاهی هم که باشد، قابلیت تعویض شدن را دارد و این بازیکن هم باید این نکته را مدنظر داشته باشد که هیچ بازیکنی نمی‌تواند بگوید، من نباید تعویض بشوم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: به طور حتم انجام چنین حرکاتی زیبنده و برازنده بازیکنی که ملی‌پوش محسوب می‌شود، نیست اما در یکی دو روز آینده در مورد این بازیکن با باشگاه صحبت می‌کنیم.

وی در ادامه به شایع‌های مطرح شده درباره جذب علی کریمی در سپاهان اشاره کرد و افزود: من تا به حال چنین موضوعی را نشنیده بودم، اما این بازیکن به طور حتم نام بزرگی در فوتبال ایران است و با توجه به اینکه با مشکلاتی در تیمش مواجه شده به طبع آن هر باشگاهی دوست دارد این بازیکن را در اختیار داشته باشد، اما در حال حاضر من در جریان جذب این بازیکن نیستم.  

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول