اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز:

روز تولد بچه‌ام توانستم گل بزنم/ مرزبان باعث شد از سپاهان بروم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پیش از آغاز فصل طی صحبت‌هایی که با مرزبان داشتم متوجه شدم به وجود من در سپاهان نیازی نیست و این تیم را ترک کردم.

روز تولد بچه‌ام توانستم گل بزنم/ مرزبان باعث شد از سپاهان بروم

سید مهدی سید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بازی‌کردن در برابر تیمی که من فوتبالم را مدیون آن هستم، برای من بسیار سخت بود، چون که در سال 80 با همین تیم مطرح شدم و اوج کار ورزشی‌ام نیز درخشش با این تیم در جام باشگاه‌های آسیا بود، اما فصل گذشته اتفاقاتی رخ داد که قسمت شد از سپاهان جدا شوم.

وی تصریح کرد: من ابتدا از رحیمی مدیرعامل سپاهان تشکر می‌کنم، چون که این فرد یکی از با مرام‌ترین افرادی است که تا به حال دیده‌ام و در شرایطی که سپاهان در ابتدای فصل گذشته با مشکلات بسیاری مواجه بود با منش پهلوانی و مدیریت بسیار خوب خود موجب شد سپاهان قهرمان شود.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه به دلایل جدا شدنش از سپاهان اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه رحیمی از من درخواست داشت در سپاهان بمانم، اما طی صحبت‌هایی که با علیرضا مرزبان مربی جدا شده این تیم داشتم متوجه شدم به حضور من در این تیم نیازی نیست و برخلاف میل باطنیم از سپاهان جدا شدم.

وی ادامه داد: من در شرایطی به تیم تراکتور پیوستم که انتظار داشتم از سال‌ها تجربه خود در این تیم استفاده کرده و بتوانم به این تیم کمک کنم، در بازی برابر سپاهان هم از انگیزه بسیار بالایی برخوردار بودم و خواست خدا بود که در روز تولد بچه‌ام توانستم دو گل به ثمر برسانم.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول