اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین اصفهان:

سوت‌های بی‌مورد داور سپاهان اصفهان را شکست داد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین اصفهان گفت: ضعف داوری نتیجه را از تیم ما گرفت و سوت‌های بی‌مورد داوری در این دیدار سبب واگذار کردن نتیجه به تیم حریف شد.

سوت‌های بی‌مورد داور سپاهان اصفهان را شکست داد

سعید پرخیده پس از شکست تیم سپاهان نوین اصفهان برابر تیم شهرداری گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از لحاظ فنی این بازی حرفی برای گفتن نداشت و وقت تلف کردن‌های برخی بازیکنان حریف، بازی را از شادابی و زیبایی خارج کرد.

وی بیان کرد: از عملکرد بازیکنانم در این بازی راضی هستم و به نظر من آنها نهایت تلاش خود را در این مسابقه انجام دادند و جا دارد که من از همه آنها تشکر ویژه داشته باشم.

سرمربی تیم سپاهان نوین عنوان کرد: ضعف داوری نتیجه را از تیم ما گرفت و به نظر من داوری می‌توانست بهتر از این سوت بزند.

پرخیده افزود: در چند صحنه داور سوت‌های بی‌مورد زد و بازی را از روند عادی خود خارج ساخت که همین مسئله سبب شد که ما بازی را واگذار کنیم.

وی یادآور شد: ما در این مسابقه دو بازیکن خوب خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و می‌توان گفت این مسئله آسیب زیادی به تیم ما وارد کرد.

پرخیده ابراز کرد: سپاهان نوین اصفهان تیمی جوان بوده که  نیاز به کسب تجربیات بیشتری دارد و من مطمئن هستم که این تیم در ادامه عملکرد بهتری خواهد داشت.

سرمربی سپاهان نوین اصفهان گفت: ارسال از جناحین و استفاده مناسب از ضد حملات مهم‌ترین برنامه‌های ما در این مسابقه برای رسیدن به گل بود که بازیکنان نتوانستند این برنامه‌ها را در زمین حریف به خوبی پیاده کنند.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول