اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

20 تقاطع اصفهان مجهز به دوربین‌ نظارتی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: تا پایان سال جاری، حدود 20 تقاطع به دوربین‌های نظارتی مجهزو به نوعی هوشمند می‌شوند.

20 تقاطع اصفهان مجهز به دوربین‌ نظارتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری اصفهان مصطفی نوریان اظهار کرد: هوشمندسازی تقاطع‌های شهر و مدیریت آنها از رویکرد مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری اصفهان است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری 20 تقاطع دیگر به دوربین‌های نظارتی مجهز می‌شوند، افزود: با بهره‌گیری از دوربین‌های نظارتی تاخیر در تقاطع‌ها مدیریت می‌شود و با بررسی حجم ترافیک موجود در تقاطع مورد نظر، زمان توقف و حرکت خودروهای آن محدوده معین می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی اضافه کرد: عدم زمان‌بندی چراغ‌ها سبب افزایش مصرف سوخت، زمان و آلودگی هوا می‌شد اما اکنون با مدیریت مناسب اتلاف وقت و تاخیر بین 10 تا 12 ثانیه کاهش یافته است.

وی به وضعیت دوربین‌های موجود در سطح شهر اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر این دوربین‌ها با مشکلی مواجه نیستند، اما گاهی اوقات با حفاری‌های غیرمجاز و بدون هماهنگی و قطع برق ارتباط این سیستم‌ها با مرکز قطع می‌شود که با پیگیری‌های سریع این مشکلات رفع می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول