اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20:

احداث پل عابر پیاده در پرترددترین تقاطع جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 تهران گفت: به منظور رفع مشکل عبور عرضی عابران پیاده، پل هوایی ضلع شمال سه راه تقی‌آباد در جاده ورامین به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

احداث پل عابر پیاده در پرترددترین تقاطع جنوب تهران

علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: به منظور رفع مشکل عبور عرضی عابران پیاده، عملیات نصب پل عابر پیاده سه راه تقی‌آباد در جاده ورامین به طول 45 متر به سرعت در حال اجراست و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه با اجرای اصلاح هندسی و تغییر فازهای چراغ راهنمایی و رانندگی، گره ترافیکی تقاطع مورد اشاره به‌ عنوان پرترددترین محور عبوری رفع شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در تقاطع سه راه تقی‌آباد جاده ورامین باعث افزایش سرعت خودروهای سبک و سنگین شده که به صورت موقت یک فاز چراغ راهنمایی و رانندگی به عبور عابران پیاده اختصاص داده شد.

وی به حذف فاز عبور عابرین پیاده پس از بهره‌برداری از پل هوایی و استفاده از حداکثر ظرفیت تقاطع اشاره کرد و ابراز داشت: با احداث پل عابر پیاده تقاطع تقی‌آباد جاده ورامین تعداد پل‌های هوایی این منطقه به 69 عدد می‌رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان افزود: نصب دو پل هوایی عابر پیاده دیگر نیز در جاده قدیم قم مقابل آسیاب قرمز و جاده ورامین مقابل کوچه ابوذر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول