اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

خارج کردن منافقان از لیست تروریست‌ها، اقدامی مضحک است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران گفت: خارج کردن منافقان از لیست تروریست‌ها اقدامی مضحک بوده و منافقان بدانند هیچ قدرتی نیستند.

خارج کردن منافقان از لیست تروریست‌ها، اقدامی مضحک است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری با اشاره به اهمیت انفاق و کمک مسلمانان به همدیگر اظهار کرد: خداوند برای امور خیر و پسندیده از جمله کمک به فقرا، مستمندان و افراد مریض و بیمار در اموال مردم سهم قرار داده و این حق نیازمندان و افراد مستمند است.

وی افزود: در برخی از موارد کمک نکردن به افراد نیازمند و مستمند سبب بروز مشکلات و ضررهای مادی و معنوی بسیاری برای کسانی که از نظر مالی متمکن هستند، می‌شود.

برای برطرف شدن مشکلات به خدا و ائمه اطهار روی بیاوریم

حجازی ادامه داد: به تعبیری ما سوراخ دعا را گم کرده‌ایم و برای برطرف شدن مشکلات و گرفتاری‌های خود به جای ریشه‌یابی بروز مشکل و توسل و روی آوردن به خدا، اهل بیت و پیامبر(ص)، به برخی افراد که دارای پست و مسئولیتی در جامعه هستند، رو می‌زنیم.

امام جمعه گچساران ابراز داشت: برخی از افراد خیال می‌کنند گره همه مشکلات تنها به دست این گونه افراد برطرف می‌شود و در این راه دست به هر کار خلاف شرع، غیبت و تخریبی می‌زنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آه جانسوز فقیر بسیار مخرب و خانمان‌برانداز است، گفت: مشکلات به وجود آمده برای ما، در اثر بی‌توجهی و بی‌تفاوتی به مشکلات مردم است.

حجازی ابراز داشت: برخی از مشکلات و گرانی‌های اخیر بر اثر ناآگاهی و ترس برخی از افراد به وجود آمده است و این گونه افراد تحریم را بهانه کرده‌اند.

وی تأکید کرد: به هیچ عنوان چنین چیزی درست نیست و این مشکلات تنها از ترس و ناآگاهی عده‌ای به وجود آمده است.

امام عصر(عج) صاحب همه عالم است نه آمریکا

خطیب جمعه گچساران عنوان داشت: گره همه مشکلات به دست خداوند و مولای عصر امام زمان(عج) برطرف می‌شود، زیرا امام عصر(ع) صاحب همه عالم است.

حجازی بیان داشت: نه آمریکا و نه انگلیس و نه هیچ قلدر دیگری در جهان، بلکه صاحب تمام عالم امام عصر(عج) است ما نباید رعب و وحشت به خود راه بدهیم، مطمئن باشید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

خطیب جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی گچساران با اشاره به آثار معکوس توهین به ساحت پیامبر بزرگ عالم بشریت، حضرت محمد(ص) گفت: توهین و جسارت به ساحت مقدس و پاک پیامبر(ص) و دین مبین اسلام دشمنان و عاملان این کار را سر درگم کرده است.

حجازی افزود: دشمنان به دلیل نداشتن قدرت درک، تحلیل و تدبیر با جسارات و اهانت به پیامبر(ص)حماقت کرده و دچار اشتباه بزرگی شدند.

اهانت به پیامبر(ص) نتیجه معکوس داشت

وی تصریح کرد: اهانت دشمنان به ساحت پیامبر(ص) نتیجه عکس داد و تعداد زیادی از مردم اروپا از جمله در فرانسه با قدرت درک و تحلیل بالا به اسلام روی آورده و شیعه شدند.

حجازی بیان داشت: با تنگ شدن عرصه بر دشمنان از ترس گرایش بیشتر مردم به دین اسلام، آنها به ناچار ارتباط رسانه‌ای ایران اسلامی را با اروپا قطع کردند.

امام جمعه گچساران در ادامه گفت: وقتی استدلال و برهان حقانیت پیامبر اکرم(ص) از دیدگاه امام علی(ع) و ائمه اطهار بیان شد برخی از مردم که قدرت تحلیل داشتند به اسلام روی آوردند.

حجازی یادآور شد: دشمنان بعد از مشاهده این موضوع و بیداری و انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه به این نتیجه رسیدند که ارتباط رسانه‌ای را با ایران اسلامی قطع کنند.

منافقان عددی نیستند

وی تأکید کرد: دلیل این اقدام غیر منطقی هراس و ترس از فهمیدن حقایق دنیا توسط مردم از طریق رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران بود.

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود خارج کردن منافقان از لیست تروریست را اقدامی خنده‌دار و مضحک دانست و گفت: همه می‌دانند که طالبان نیز مهره و دست‌نشانده آمریکا بود و توسط این کشور به وجود آمد.

امام جمعه گچساران یادآور شد: به خاطر برخی درخواست‌هایی که طالبان از آمریکا داشت، ارتباط این گروه تروریستی و آمریکا کمی خدشه‌دار شد گرچه هنوز هم با هم در ارتباط هستند.

وی تصریح کرد: منافقان نیز مدتی در لیست صوری تروریست قرار داشتند که توسط آمریکا از این لیست خارج شد.

حجازی خطاب به منافقان گفت: بدبخت‌های عقب افتاده، روزهایی که رئیس جمهور، نخست وزیر و نمایندگان ما را شهید کردید و انقلاب از نظر سیاسی، اقتصادی، نظامی در وضعیت نابسامانی قرار داشت، هیچ کاری نتوانستید انجام دهید و عددی نبودید.

امام جمعه گچساران ادامه داد: الان دنیا شما را مسخره می‌کند، شما تروریست‌هایی بودید که در عراق، افغانستان و ایران اسلامی خون افراد بی‌گناه را بر زمین ریختید، خارج کردن نام شما از لیست تروریست نشانه حماقت دشمنان بوده و هیچ ضرری به ما نمی‌رساند.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول