اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر تهران:

تروریست‌ها دست‌پرورده شرق و غرب هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: منافقین دست پروردگان شرق و غرب و مأیوس شدگان از نفوذ در انقلاب اسلامی ایران هستند.

تروریست‌ها دست‌پرورده شرق و غرب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی چمران ظهر امروز در نخستین کنگره یادواره شهدای زن ترور که در محل تالار صبا در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران عرصه جدیدی را در مناسبات بین‌المللی باز کرد و اگر دوران قبل از انقلاب را تحلیل کنیم به این نتیجه می‌رسیم که اگر گروهی قصد مبارزه علیه استکبار جهانی را داشت حتما باید به یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا متوسل می‌شد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: برای مثال افراد و گروه‌هایی که قصد مبارزه با آمریکا را داشتند به دامان کمونیسم می‌افتادند و متقابلا گروه‌هایی که با جریانات چپ معاند بودند همواره از پشتیبانی آمریکا و برخی از کشورهای غربی برخوردار می‌شدند.

چمران عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در این میان با شعار نه شرقی و نه غربی پیام خود را به عرصه جهانی رساند و منافقین و تروریست‌هایی که از دستیابی به اهداف خود در چارچوب ایران ناامید شدند به دامان شرق و غرب پناه بردند.

وی با اشاره به توطئه قدرت‌های استکباری علیه ایران عنوان کرد: مهم‌ترین دلیل این مسئله هراسی است که آنها از تفکر اسلام و گسترش انقلاب اسلامی دارند و در این میان به سخیف‌ترین ابزار ممکن یعنی ترور متوسل می‌شوند.

چمران با اشاره به سابقه دیرینه ترور شخصیت‌های بارز نظام اسلامی در ایران یادآور شد: تروریست‌ها با اقدامات خود به دنبال آن هستند یک فضای امنیتی ایجاد کنند اما باید اشاره کرد که ترورهای آنها از حالت هدفمند خارج شده و به شکل ترورهای کور در آمده است و همین مسئله آنها را در دستیابی به اهداف خود ناکام می‌گذارد.

وی در ادامه با اشاره به ترور اخیر در چابهار تأکید کرد: دشمنان نظام با استفاده از این ابزار به دنبال آن هستند که انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کنند و در قضیه چابهار نیز شاهد بودیم که تروریست‌ها نه هدف مشخصی داشتند و نه اینکه عواقب اقدام خود را می‌دانستند آنها گروهی بودند که یا پول گرفته بودند و یا تحمیق شده بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روحیه شهادت، ایمان و توکل به خدا مسئله‌ای نیست که با استفاده از ترور بتوان آن را در دل این ملت خاموش کرد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول