اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چابهار، نیکشهر و کنارک در مجلس:

اقدامات تروریستی به عمران منطقه ضربه می‌زند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چابهار، نیکشهر و کنارک در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام اقدامات تروریستی توسط مزدوران استکبار جهانی موجب ضربه زدن به عمران و آبادانی منطقه می‌شود.

اقدامات تروریستی به عمران منطقه ضربه می‌زند

یعقوب جدگال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار داشت: اقشار مختلف مردم به ویژه اهل سنت و اینجانب، این اقدام تروریستی را توسط عوامل مزدور و وابسته به استکبار جهانی به شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: این اقدامات کور تروریستی موجب ضربه زدن به عمران و آبادانی منطقه می‌شود لذا مردم باید بیشتر از پیش آگاه باشند تا این توطئه‌های دشمنان که با هدف ایجاد تفرقه در منطقه صورت می‌گیرد، همچون گذشته خنثی شود.

نماینده چابهار، نیکشهر و کنارک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان می‌خواهند با این اقدمات ددمنشانه، به وحدت و امنیت منطقه خدشه وارد کنند با توجه به اینکه شعار اصلی استاندار جدید سیستان‌وبلوچستان هم وحدت و امنیت است لذا دشمنان قصد دارند تا امنیت را برهم بزنند و به اهداف خود برسند و در نتیجه جلوی پیشرفت استان را بگیرند.

جدگال افزود: این اقدامات جز پوچی چیز دیگری به همراه ندارد و به نفع مردم منطقه نیست بلکه موجب پسرفت می‌شود لذا باید اتحاد و همبستگی خود را بیشتر از پیش به دشمنان نشان دهیم.

وی بیان داشت: این اقدام توسط گروهک‌های تروریستی صورت گرفته و نیروهای امنیتی به دنبال آنها بوده و موضوع را به طور جدی پیگیر هستند.

نماینده چابهار، نیکشهر و کنارک در مجلس شورای اسلامی گفت: به خانواده‌های حادثه‌دیدگان این واقعه تلخ، تسلیت می‌گوییم و برای آنها صبر جزیل آرزومندیم و خود را در غم آنان شریک و همدرد می‌دانیم.

مقارن ظهر امروز در یک اقدام تروریستی ددمنشانه در نزدیکی مسجد امام حسین (ع) چابهار، دو تن از هموطنان بسیجی به شهادت رسیدند و چند تن دیگر مجروح شدند.

گروهک تروریستی موسوم به «حرکت انصار ایران»، مسئولیت این جنایت را برعهده گرفته است.

انتهای پیام/زا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول