اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به خروج منافقان از لیست گروه‌های تروریستی

همایش جنایات گروه تروریستی منافقان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی دانشگاه قم از برگزاری همایش جنایات گروه تروریستی منافقان به منظور اعتراض نسبت به خارج کردن منافقان از لیست گروه‌های تروریستی خبر داد.

همایش جنایات گروه تروریستی منافقان در قم برگزار می‌شود

حمیدرضا ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به خارج شدن منافقان از لیست تروریست‌ها اظهار کرد: برخوردهای همسان با موضوعات مشابه یکی از شاخص‌های رعایت عدالت در سطح بین‌المللی است.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه برخورد دولت آمریکا و دولت‌های غربی با مسائلی مانند حقوق بشر، تروریسم و آزادی بیان برخوردهای دوگانه و ناعادلانه‌ای وجود دارد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه قم عنوان داشت: حزب‌الله لبنان و جنبش حماس در راستای دفاع از تمامیت ارضی خود تلاش می‌کنند ولی به حمایت از تروریسم متهم می‌شوند.

وی با اشاره به نمونه‌های برخورد ناعادلانه دولت آمریکا گفت: در همین حوزه دولت اسرائیل که تروریسم دولتی و سازمان یافته است جایزه صلح نوبل را دریافت می‌کند و سازمان تروریستی منافقان که هزاران نفر از مردم را با خشن‌ترین روش‌های تروریستی به خاک و خون می‌کشد از لیست گروه‌های تروریستی خارج می‌شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: خروج منافقان از لیست گروه‌های تروریستی سرآغاز توطئه دیگر است و آمریکا قصد دارد با خارج کردن این گروهک از لیست گروه‌های تروریست این گروه را برای حضور در مراکز دنیا آماده کند.

وی با بیان اینکه این اقدام آمریکا یک خیانت آشکار به حقوق بشر و صلح بین‌المللی است گفت: این اقدام آمریکا امکان بیشتری فراهم می‌کند تا این گروهک بتواند با ملت و مردم ایران مقابله کند و حملات تروریستی خود را گسترش دهد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه قم به انواع برخوردهای دو گانه آمریکا در زمینه آزادی بیان اشاره کرد و گفت: آمریکا توهین به پیامبر اکرم(ص) را پذیرفته و برخورد با تولیدکنندگان و حذف آن از روی شبکه‌های اینترنتی را برنمی‌تابد ولی به راحتی 19 شبکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی را که حاوی پیام‌های اخلاقی و روشنگرانه است از روی ماهواره حذف می‌کند.

وی یادآور شد: بدون تردید با وقوع این رویدادها دستکش مخملی که بر دستان چدنی آمریکا است نازک‌تر شده و مردم دنیا متوجه بسیاری از این حقایق می‌شوند.

ابراهیمی عنوان داشت: این امور نشان‌دهنده این است که خود کشورهای داعیه‌دار حقوق بشر از یک سو بحث تروریسم را تشویق و ترغیب می‌کنند و از سوی دیگر کشورهایی را که با منافع آنها در تضاد هستند با روش غیر اخلاقی به تروریسم متهم می‌کنند.

وی از برگزاری همایش و نمایشگاه جنایات گروه تروریستی منافقان خبر داد و افزود: این برنامه از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم با همکاری انجمن دفاع از قربانیان ترور در اعتراض نسبت به خارج کردن منافقان از لیست گروه‌های تروریستی برگزار می‌شود.

همایش جنایات گروه تروریستی منافقان با حضور یکی از مدیران وزارت اطلاعات اول آبان و با حضور ابراهیم خدابنده عضو جدا شده گروه منافقان، سوم آبان در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می‌شود.

نمایشگاه جنایات گروه تروریستی منافقان در قالب عکس، پوستر، فیلم و تصاویر به منظور محکومیت آمریکا و توجه دادن افکار عمومی به جنایات منافقان از 29 مهر تا چهارم آبان در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برپا می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول