اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم

نمایشگاه افشاگری جنایات گروهک تروریستی منافقین برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه افشاگری جنایات گروهک تروریستی منافقین انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم برپا شد.

نمایشگاه افشاگری جنایات گروهک تروریستی منافقین برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم اقدام به برگزاری نمایشگاه افشاگری جنایات گروهک تروریستی منافقین در تالار شیخ مفید این دانشگاه کرده است.

این نمایشگاه که کار خود را از 29 مهر در این دانشگاه آغاز کرده، تلاش می‌کند دانشجویان را با پیشینه این گروهک تروریستی و دلایل به وجود آمدن آن آشنا کند.

در بخش دیگری از این نمایشگاه جنایت‌های گروهک تروریستی منافقین در دوره‌های مختلف در قالب پوسترهایی در معرض دید دانشجویان قرار گرفته است.

اقدامات جاسوسی و همکاری این سازمان با سرویس‌های جاسوسی در تخاصم با ملت ایران از دیگر موضوعاتی است که در این نمایشگاه به آن پرداخته شده است.

نقش گروهک تروریستی منافقین در حوادث فتنه 88، دلایل حمایت‌هایی که از آمریکا و غرب از این گروه انجام می‌دهد و روش‌های سایبری که این گروه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از آن استفاده می‌کند از دیگر موضوعاتی است که دانشجویان در جریان بازدید از این نمایشگاه با آن آشنا می‌شوند.

در قالب نمایشگاه افشاگری جنایات گروهک تروریستی منافقین، هر روز برای دانشجویان دانشگاه قم فیلم‌های مستند در رابطه با این گروهک تروریستی پخش شده و نشست‌های تبیین فعالیت‌ها و ماهیت واقعی این گروه هر روز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا پایان هفته برای بازدید دانشجویان در تالار شیخ مفید دانشگاه قم دایر است.

در سال 1344 سازمان مجاهدین توسط سه تن از اعضای سابق جبهه ملی و نهضت آزادی، به منظور مبارزه علیه رژیم شاه با مشی مسلحانه تشکیل شد. افرادی که این سازمان را بنا نهادند از نظر سیاسی و ایدئولوژیک پرورش‎یافته جبهه ملی و نهضت آزادی بودند.

در طول سال‎های 1344 تا 1346 سازمان از نظر تشکیلاتی فعال شد و از سال 1348 زنان نیز وارد عرصه فعالیت‌های این سازمان شدند و در همین سال سازمان برای شروع فعالیت‌های نظامی اقدام به برقراری ارتباط با گروه‌های مسلح کرد.

تغییر ایدئولوژی یکی از اقدامات اساسی این گروهک بود. در جریان روند مارکسیست شدن اعضای سازمان حداقل 90 تن از کادرها و اعضای مسئول تا پاییز 1353 در داخل و خارج از کشور به طور رسمی به ایدئولوژی مارکسیسم گرویدند و برگ دیگری از پیشینه این گروه رقم خورد.

اختلافات با مردم انقلابی و روحانیون از همین زمان آغاز شد و تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داشت. پس از استقرار نظام اسلامی این گروه به مشی مسلحانه خود در تقابل همه‌جانبه با انقلاب اسلامی ادامه داد. همکاری با رژیم بعث در حمله به کشور و انجام عملیات فروغ جاویدان در راستای همین همکاری از دیگر خیانت‌های این گروه در مقابله با ملت ایران است.

اکنون گروهک تروریستی منافقین عرصه دشمنی‌های خود را علیه جمهوری اسلامی به میدان جنگ نرم و عرصه‌هایی مانند جاسوسی الکترونیک و جنگ سایبری برده و با حمایت همه جانبه آمریکا و لابی صهیونیستی توانسته نام خود را از لیست گروهک‌های تروریستی حذف کند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول