اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رشت در مجلس:

قوه قضاییه بدون اغماض حکم مهدی هاشمی را صادر کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رشت در مجلس گفت: قوه قضاییه باید بدون هیچ‌گونه اغماض و ملاحظه‌ای پرونده مهدی هاشمی را بررسی کرده و حکم او را صادر کند.

قوه قضاییه بدون اغماض حکم مهدی هاشمی را صادر کند

جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ورود مهدی هاشمی به کشور اظهار کرد: انتظار می‌رود قوه قضاییه که مجری عدالت در کشور است درباره تمام کسانی که در هر سطح و وابسته به هر شخصیتی هستند عادلانه حکم را اجرا کند.

وی با بیان اینکه برای تنویر افکار عمومی باید مسئله مهدی هاشمی در جریان فتنه و دانشگاه آزاد مشخص شود، افزود: قوه قضاییه باید بدون هیچ‌گونه ملاحظه به جرایم مهدی و فائزه هاشمی رسیدگی کرده و حکم را صادر و مجازات کند.

نماینده مردم رشت در مجلس ابراز کرد: قوه قضاییه در اجرای حق تلاش کند.

وی افزود: پرونده مهدی هاشمی زیر دست قاضی است و برای مشخص شدن واقعیت موضوع فعالیت مهدی هاشمی در جریان فتنه و دیگر مسایل باید منتظر حکم قوه قضاییه باشیم.

کوچکی‌نژاد در ادامه درباره دیدگاه خاتمی و اظهارات اخیرش در زمینه تورم و اقتصاد کشور اظهار کرد: خاتمی دیدگاه خود را درباره تورم و اقتصاد و مشکلاتی که وجود داشت مطرح کرد و اگر چه ممکن است دولت نتوانسته به خوبی بر ارز، تورم و بیکاری مدیریت کند اما خاتمی نیز در زمان خودش در اقتصاد کشور موفق نبود و حتی گرفتاری‌های بخش اقتصادی را رها کرده و در بخش سیاسی ورود کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه دولت احمدی‌نژاد نیز همان راه خاتمی را نرود باید به اقتصاد کشور بیشتر بها دهد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول