اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف شهرستان بم خبر داد

تشرف دختر 25 ساله بمی به مذهب شیعه

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان بم گفت: دختر جوان 25 ساله‌ای در بم به مذهب شیعه تشرف یافت.

تشرف دختر 25 ساله بمی به مذهب شیعه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، مسعود محمدی اظهار داشت: در پی خواستگاری مرد شیعه از خانمی با مذهب دیگر و شیعه شدن خانم 25 ساله مراسم ازدواج آنها در آستان مقدس امامزاده اسیری بم به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه ازدواج‌های متعددی از آغاز سال جاری در شهرستان بم انجام شده است، ‌ابراز داشت: این ازدواج که با حضور جمع بسیاری از مردم بم برگزار شد با سایر ازدواج‌ها تفاوتش این بود که یک نفر با آگاهی کامل مذهب تشیع را برای ادامه زندگی خود برگزید.

امام جماعت آستان مقدس امامزاده اسیری نیز در این زمینه بیان داشت: خانمی با مراجعه به دفتر مشاوره آستان امامزاده در خواست راهنمایی برای تغییر مذهب خود را کرد که پس از چند جلسه مشاوره و ارائه کتاب‌های مختلف در این زمینه، این فرد پس از دو ماه مطالعه در نهایت به حقیقت مکتب جعفری آشنا و  مذهب تشیع را برگزید.

حجت‌الاسلام محمدحسین طالب‌الدینی  علت این تغییر مذهب را خواستگاری مرد جوان شیعه از این خانم عنوان کرد و افزود: این موضوع موجب شده بود تا زن جوان به مطالعه در این زمینه بپردازد و پس از آشنایی کامل شیعه شود و در جشن باشکوهی که در آستان مقدس امامزده اسیری برگزار شد، این دو زوج رسما زندگی زناشویی خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول