اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع سفر رهبر انقلاب صورت گرفت

تولید و پخش 5500 دقیقه ویژه برنامه تلویزیونی در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی گفت: بیش از 5 هزار و 500 دقیقه ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع سفر رهبری در این استان تولید و پخش شد.

تولید و پخش 5500 دقیقه ویژه برنامه تلویزیونی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان‌شمالی، احمد مهدوی اظهار کرد: این مرکز با برقراری بیش از 50 ارتباط زنده تلویزیونی، 411 ارتباط تلفنی رادیویی و 20 ارتباط زنده خبری در سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی شور، نشاط و ولایت‌مداری مردم خراسان‌شمالی را منعکس کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات به عمل آمده از سـوی ایـن مـرکز در خصـوص سفر هشت روزه مقام معظم رهبری و هیئت همراه به خراسان‌شمالی و تشکیل جلسه هیئت دولت در حضور معظم‌له افزود: پس از برگزاری 50 جلسه کارشناسی در این مرکز، سطح اُستان و سازمان صدا و سیما، برنامه‌های مدنظر در سه بخش پیش از سفر با رویکرد تهییج مردم، حین سفر با رویکرد تبلیغ و تبیین و پس از سفر با هدف تشریح دستاوردها و برکات سفر طراحی و اجراء گردید که تولید و پخش برخی از آن‌ها تداوم دارد.

مهدوی تصریح کرد: در حوزه سیما از تاریخ 15 مهر الی 27 مهر ماه علاوه بر پخش ویژه برنامه‌های صبحگاهی و شامگاهی با نام مهمان مهر به مدت 4 هزار و 200 دقیقه، مدت 7 هزار و 900 دقیقه برنامه‌های روتین روزانه نیز به موضوع سفر منعطف شد و مدت 500 دقیقه سخنرانی‌های معظم‌له در روزهای مختلف پخش شد.

وی با اشاره به تدبیر مرکز در انعکاس دل نوشته‌های پیامکی مردم گفت: در ایام سفر مقام معظم رهبری بیش از 80 هزار و 352 پیامک واصله به صورت زیرنویس پخش شد و با برقراری 50 ارتباط زنده به مدت 992 دقیقه با شبکه‌های سراسری و برون مرزی سیما، این رویداد در سطح وسیعی از کشور و خارج از کشور منعکس شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی اظهار کرد: در حوزه صدا از تاریخ 15 مهر تا 27 مهر ماه علاوه بر پخش ویژه برنامه روزانه شمیم یار به مدت هزار و 320 دقیقه، اکثر برنامه‌های روتین نیز از ساعت 7.10 صبح الی 24 به موضوع سفر منعطف شد.

وی تولید و پخش 23 آنونس رادیویی، پخش سخنرانی‌های مقام معظم رهبری به مدت حدود 500 دقیقه، اجرای مشترک برنامه صبحگاهی با رادیو ایران، ارتباط با صدای 29 مرکز اُستان، برقراری 411 ارتباط تلفنی با شبکه‌های مختلف سراسری صدا از جمله اقدامات مرکز در حوزه صدا عنوان کرد.

مهدوی اظهار کرد: در حوزه اطلاعات و اخبار با پخش اطلاعیه مقامات محلی در تاریخ 10 مهر ماه امسال، رویکرد آماده‌سازی مردم و سپس اخبار سفر از سه بخش رادیویی و سه بخش سیما به صورت روزانه آغاز شد.

وی تصریح کرد: مجموعاً در بخش خبر رادیو تعداد 180 نوبت و در بخش خبر سیما تعداد 190 نوبت و در بخش خبر مکتوب 140 مورد خبر و گزارش، تولید و پخش شد که بر روی خط واحد مرکزی خبر نیز قرار گرفت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی یکی از فعالیت‌های ویژه مرکز را در حوزه موسیقی با تولید پنج قطعه موسیقی و استفاده از سایر تولیدات بومی و محلی، جلوه‌ای باشکوه به این سفر معنوی داده شد که تکرار پخش برخی از قطعات از شبکه‌های سراسری و اقبال گسترده مردم به آن‌ها از شاخص‌های مورد ذکر است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول