اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر:

عرضه‌کننده خارج از شبکه فرآورده نفتی در بوشهر محکوم شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر گفت: عرضه‌کننده خارج از شبکه فرآورده نفتی در بوشهر علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع، به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

عرضه‌کننده خارج از شبکه فرآورده نفتی در بوشهر محکوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمود احمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرونده عرضه‌کننده خارج از شبکه مقدار دو هزار لیتر فرآورده‌های نفتی (بنزین) که در بازرسی از یک دستگاه خودرو وانت نیسان کشف شده بود، در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بوشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه با احضار متهم و بررسی محتویات پرونده، تخلف صورت گرفته را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع، به پرداخت مبلغ 14 میلیون و 400 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد ضمن اینکه رأی صادره حضوری و قطعی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در ارتباط با پرونده قاچاق موتورسیکلت در تعزیرات حکومتی بوشهر بیان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر با مشکوک شدن به موتورسیکلت سواری در منطقه ریشهر اقدام به بازداشت فرد مذکور به علت نداشتن اسناد و مدارک لازم برای موتورسیکلت خارجی کرده و با شکایت گمرکات استان مبنی بر قاچاق بودن کالای مکشوفه پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و برای رسیدگی به شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر ارجاع داده شد.

احمدی اضافه کرد: شعبه با بررسی پرونده و اسناد و مدارک موجود و با توجه به جوابیه استعلامات صورت گرفته با مراجع ذیصلاح قانونی، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت مبلغ  724 میلیون و 145 هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پرونده تخلف تعدادی از واحدهای صنفی در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بوشهر رسیدگی و با توجه به محتویات پرونده و استماع دفاعیات متصدیان واحدها، شعبه تخلف گرانفروشی تعداد چهار واحد صنفی را که بیش از سه مورد پرونده تخلف در طی یک سال داشته‌اند را محرز تشخیص داده و واحدهای موصوف را علاوه بر پرداخت جزای نقدی در حق دولت، به نصب پارچه تخلف در سر درب واحد صنفی به مدت ده روز محکوم کرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول