اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد خبر داد

بهره‌مندی 200 هزار نفر از برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد گفت: 200 هزار نفر از برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد در سطح کشور بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 200 هزار نفر از برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان بهروز مهربانیان صبح امروز در همایش «ما جوانان محققیم» که در شهرستان آزادشهر برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد با رویکردی جدید برای توانمندسازی خانواده‌ها قدم بر می‌دارد و حوزه فرهنگی در راستای توانمندی فکری و معنوی خانواده‌ها می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد.

وی افزود:‌ وجود 100 مرکز فرهنگی، 600 کانون موقت، 588 کانون پیرو ولایت، 100 مرکز شبانه‌روزی برای دانش‌آموزان ممتاز و کسانی که در نقاط محروم زندگی می‌کنند و 88 اردوگاه تفریحی و آموزشی در سطح کشور از توانایی‌های این نهاد در راستای فرهنگ‌سازی حکایت دارد.

مهربانیان با اشاره به اینکه 200 هزار نفر از جوانان و خانواده‌های آنها از برنامه‌های اوقات فراغت این نهاد بهره برده‌اند، تصریح کرد: کانون‌های پیرو ولایت کمیته امداد پذیرای 22 هزار جوان در سطح کشور بوده و با اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی برای خودسازی جوانان قدم‌های مؤثری را برداشته‌اند.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد گلستان تصریح کرد: همایش «ما جوانان محققیم» تاکنون در پنج استان کشور برگزار شده است.

این مسئول ادامه داد: 5 هزار مقاله توسط جوانان به دبیرخانه این همایش ارائه شده است.

وی گفت: امروز جوانان کشور نشان داده‌اند که چیزی از جوانان نسل اول انقلاب کم ندارند و در همه زمینه‌ها پیشرو هستند.

مهربانیان یادآور شد: جوانان زیر‌پوشش کمیته امداد که روزی طعم محرومیت را حس کردند امروز با پشتکار و همت خود بسیاری از مسئولیت‌های مهم کشور را در دست دارند و از افتخارات ایران اسلامی هستند.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد گلستان با اشاره به اینکه تحصیل، تهذیب و ورزش سه توصیه مقام معظم رهبری به جوانان است اظهار داشت: جوان امروز باید در عرصه علم و دانش حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و در مباحث اخلاقی و تقوا نیز سرآمد باشد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول