اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مداح اهل بیت(ع) حجت‌الاسلام واضحی

دعای پرفیض روز عرفه در شهرکرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی هیئت رزمندگان چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم پرفیض دعای روز عرفه با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان همزمان با سراسر کشور در این شهر خبر داد.

دعای پرفیض روز عرفه در شهرکرد برگزار می‌شود

حمیدرضا توسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مراسم معنوی دعای عرفه روز پنج‌شنبه چهارم آبان ساعت 14:30 با حضور مداح اهل بیت(ع) حجت‌الاسلام واضحی در مصلای بزرگ امام خمینی شهرکرد برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه دعای معنوی عرفه در تمامی شهرستان‌های این استان برگزار می‎شود، گفت: برای برگزاری باشکوه این مراسم معنوی تمامی تدابیر لازم در نظر گرفته شده است.

توسلی خاطرنشان کرد: به‌ منظور اجرای بهتر این مراسم نیروی انتظامی نیز با عوامل اجرایی برنامه همکاری خواهد کرد.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مضامین والای دعای عرفه، افزود: در فرازهای این دعا، به عظمت پروردگار و عجز انسان پرداخته شده است.

وی روزه گرفتن و زیارت قبر سید الشهدا(ع) را از مستحبات این روز بزرگ برشمرد و گفت: آن چیزی که در روز عرفه داریم و باید به آن توجه جدی شود دعای اباعبدالله است که ‏مضامین آن عرشی است و مهمتر از قرائت آن تدبر در مضامین ارزشمندش است.

توسلی اضافه کرد: روز عرفه برحسب آنچه از روایات زیادی استفاده می‌شود از ‏لحاظ معنوی یکی از روزهای مهم و سرنوشت‎ساز است، روزی است که پروردگار متعال آن را پربرکات قرار داده است.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرداری شهرکرد، سپاه ناحیه شهرکرد، اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با هیئت رزمندگان این استان در برگزاری این برنامه مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول