اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو گیلان خبر داد

راهیابی 2 گیلانی به مسابقات جهانی واترپلو

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو گیلان از راهیابی دو ورزشکار گیلانی به اردوی تیم‌ ملی پسران کمتر از 18 سال کشور برای حضور در مسابقات جهانی واترپلو خبر داد.

راهیابی 2 گیلانی به مسابقات جهانی واترپلو

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، گلریز ارم‌ساداتی عصر امروز در جمع اعضای هیئت شنای استان اظهار کرد: از طرف کادر فنی تیم واترپلو جوانان ایران 20 بازیکن به اردوی آماده سازی تیم واترپلو جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان دعوت شدند.

وی افزود: اردوی کمتر از 18 سال از هفتم آبان جاری در استخر سه‌گانه مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز می‌شود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو گیلان با اشاره به حضور دو ورزشکار گیلانی در اردوی مذکور، گفت: ادریس رنجبر و محمد سالمی از گیلان به همراه دیگر ملی‌پوشان در اردو تیم ملی واترپلو حضور دارند.

به گفته وی، هدایت تیم واترپلو جوانان را داود رضاسلطانی «سر مربی» و رضا اجاق «مربی» بر عهده دارند.

ارم ساداتی خاطرنشان کرد: تیم واترپلو جوانان ایران در گروه سوم مسابقات واترپلو جوانان جهان با تیم‌های ازبکستان، یونان، رومانی و توباگو هم‌گروه است.

این مسئول زمان برگزاری رقابت‌های جهانی واترپلو را با شرکت 20 تیم و در چهار گروه پنج تیمی در روزهای 11 تا 19 آذر امسال در شهر «پرتث» استرالیا ذکر کرد.

وی با اشاره به هفته ششم لیگ برتر واترپلو کشور بیان کرد: در آخرین دیدار هفته ششم این رقابت‌‌ها تیم کوثر گیلان در انزلی تیم نفت و گاز گچساران را با نتیجه 8 بر 7 شکست داد تا با کسب چهار امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول