اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان:

توجه باشگاه ماهان به واترپلو موجب دلگرمی بازیکنان شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان گفت: توجه ویژه باشگاه ماهان به رشته واترپلو سبب قوت قلب و دل گرمی بازیکنان است و می‌تواند برای ادامه راه ما در مسیر قهرمانی مثمرثمر باشد.

توجه باشگاه ماهان به واترپلو موجب دلگرمی بازیکنان شده است

حمید شب‌انگیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حضور مدیرعامل باشگاه ماهان در تمرینات و توجه به این رشته سبب قوت قلب و دلگرمی بازیکنان شده و تاثیر مثبتی برای تیم ما به همراه دارد.

وی با اشاره به برتری تیمش برابر تیم نفت و گاز امیدیه بیان کرد: خدا را شاکریم که با عنایت خدا و تلاش بازیکنان توانستیم به نتیجه مورد توجه و مطلوبی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان ادامه داد: تیم نفت و گاز امیدیه تیمی قدرتمند با بازیکنانی با تجربه بود، اما بازیکنان ماهان با انجام تمرینات چهار ماهه و برنامه‌ریزی‌های کادر فنی توانستند در این دیدار خانگی به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر واترپلو در هفته سوم این مسابقات، تیم فولاد ماهان سپاهان میزبان نفت و گاز امیدیه بود که در پایان نماینده اصفهان موفق شد با نتیجه قاطع 11 بر سه میهمان خود را شکست بدهد.

تیم فولاد ماهان که در دو دوره گذشته مسابقات لیگ به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است، مدعی اصلی قهرمانی در فصل جاری محسوب شده و در صورت برگزاری مسابقات واترپلو جام باشگاه‌های آسیا نیز نماینده کشورمان خواهد بود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول