اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز همدان:

جشنواره نماز در صورت عدم تأمین اعتبار برگزار نمی‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: اگر اعتبار لازم برای برگزاری جشنواره نماز در نظر گرفته نشود جشنواره را برگزار نمی‌کنیم.

جشنواره نماز در صورت عدم تأمین اعتبار برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی حسنی‌حلم ظهر امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز اظهار کرد: اگر اعتبار لازم برای برگزاری جشنواره نماز در نظر گرفته نشود جشنواره را برگزار نمی‌کنیم.

وی با انتقاد از اینکه مدیریت بودجه استان در جلسات این شورا حضور نمی‌یابد، اضافه کرد: اگر بودجه مورد نیاز برای این جشنواره تأمین نشود، جشنواره را برگزار نمی‌کنیم.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان تصریح کرد: اعتبار باید به صورت کامل تأمین شود تا کار را انجام دهم وگرنه حاضر نیستم به جایی مقروض شوم.

وی خاطرنشان کرد: روز قبل از اختتامیه دانش‌آموزان در چهار سانس در سالن‌ها حضور می‌یابند و از آثار منتخب جشنواره دیدن می‌کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان نیز اظهار داشت: همدان در برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح ملی و فراملی بسیار مطلوب عمل کرده است که نمونه اخیر آن جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است که به نحو احسن و مطلوب برگزار شد.

حسن بهرام‌نیا با بیان اینکه جشنواره نماز باید به نحو مطلوبی برگزار شود، افزود: برای برگزاری مناسب جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز در همدان همه دستگاه‌های اجرایی استان باید هماهنگی و همدلی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اهداف جشنواره باید خروجی مناسبی داشته باشد، یادآور شد: با توجه به اینکه مشکل اعتباری در سطح کلان و استانی وجود دارد اما باید با رعایت صرفه‌جویی و کمک دستگاه‌های اجرایی این جشنواره را برگزار کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری استان همدان یادآور شد: جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز باید به نحو مطلوبی برگزار شود به طوری که شاهد جشنواره‌ای در شأن مردم همدان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: آموزش و پرورش برای همکاری در برگزاری جشنواره ملی فرهنگی ـ هنری نماز آمادگی کامل را دارد و در این راستا مجموعه تالار معلم را در اختیار این جشنواره قرار می‌دهد.

عباس حسنی‌محتشم بیان داشت: در صورت هماهنگی و ضرورت، نیروهای دانش‌آموزی را نیز برای بهره‌مندی از برنامه‌های این جشنواره در اختیار دبیرخانه جشنواره می‌گذاریم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول