اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز رشد و تحصیلات تکمیلی زنجان:

الکترونیکی شدن سلطانیه تاریخ و تکنولوژی را پیوند می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز رشد و تحصیلات تکمیلی زنجان گفت: الکترونیکی کردن شهر سلطانیه بین تاریخ و تکنولوژی پیوند برقرار می‌کند.

الکترونیکی شدن سلطانیه تاریخ و تکنولوژی را پیوند می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلیل خاوندگار ظهر امروز در جلسه الکترونیکی کردن شهر سلطانیه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده برای الکترونیکی کردن این شهر اظهار داشت: وقتی این شهر برای الکترونیکی کردن انتخاب می‌شد می‌دانستیم که امکانات زیر ساختی آن به ویژه در بخش مخابرات ضعیف است ولی با این انتخاب تاریخ و تکنولوژی به هم وصل می‌شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات مطلوبی برای الکترونیکی کردن شهر سلطانیه انجام شده است، افزود: باید متوجه بود که فاصله تا نهایی شدن طرح زیاد است.

رئیس مرکز رشد و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان تصریح کرد: الکترونیکی کردن شهر باید به فرهنگ مردم تبدیل شود که انتشار نشریه الکترونیکی یکی از آنها است.

وی بر لزوم پیگیری کارها برای عملی شدن شهر الکترونیکی اضافه کرد: شهر سلطانیه باید مظاهری از شهر الکترونیکی را داشته باشد.

خاوندگار به امکانات خوب پارک مرکز رشد فناوری‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان اشاره کرد و گفت: این مرکز هر کمکی بتواند برای توسعه سامانه‌های مورد نیاز در شهر سلطانیه انجام می‌دهد.

وی پیشنهاد داد، برای کمک به فرهنگ‌سازی شهر الکترونیکی مرکز رشد فناوری‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان اقدام به برگزاری یک مسابقه کند.

در ادامه جلسه بخشدار سلطانیه با اشاره به مشکلات مطرح شده در جلسه گفت: هیچ کدام از این مشکلات به بخشداری منعکس نشده است.

ذوالقدر با بیان اینکه بخشداری نقش حاکمیتی را دارد، تصریح کرد: بخشداری نباید وارد کارهای اجرایی شود، بلکه باید اقداماتی را برای هماهنگی بین ارگان‌ها انجام دهد.

وی تاکید کرد: بسیاری از مصوبات برای الکترونیکی کردن شهر سلطانیه عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول