اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک خبر داد

تشدید بازرسی‌ها از واحدهای صنفی در بستک

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک از تشدید بازرسی‌ها از واحدهای صنفی در این شهرستان خبر داد.

تشدید بازرسی‌ها از واحدهای صنفی در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فلکناز دهقانی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: عده‌ای با استفاده از التهابات ارزی اخیر با گران کردن اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم سعی در سودجویی دارند که با تداوم و تشدید بازرسی‌ها سعی در کنترل قیمت‌ها داریم.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی که دشمنان نظام سعی دارند عرصه را بر مردم تنگ کنند گرانفروشی و احتکار در راستای سیاست‌های دشمن است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با تأکید بر اینکه مسئولان کشور پیش‌بینی‌های لازم را برای تأمین مایحتاج ضروری مردم انجام داده‌اند، افزود: دلیلی برای افزایش قیمت‌ها وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مجمع امور صنفی در شهرستان تشکیل شده و به این ترتیب نظارت‌ها روند سریع‌تری به خود خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری بستک ادامه داد: اتحادیه صنفی به همراه مجمع امور صنفی با همکاری اعضای ستاد تنظیم بازار اقدام به بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها کرده است و متخلفان را به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کند.

دهقانی اضافه کرد: در شهرستان بستک به منظور نظارت بر اصناف 2 هزار و 200 مورد بازرسی انجام شده که 170 تخلف صنفی کشف و 12 پرونده نیز به دستگاه‌های ذیربط برای رسیدگی ارسال شده است.

این مسئول ادامه داد: در این راستا 18 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شده است.

وی در پایان از اعضای ستاد خواست با همکاری اداره‌های اصناف و صنعت، معدن و تجارت در راستای اجرای قوانین نظام صنفی و جلوگیری از تضییع حقوق مصرف‌کنندگان تلاش کنند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول