اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای نمایش داد و الف

جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی در بجنورد آغاز شد

خبرگزاری فارس: هفتمین جشنواره تئاتر استان خراسان‌شمالی با اجرای نمایش داد و الف به کارگردانی جعفر حجازی از بجنورد آغاز شد.

جشنواره تئاتر خراسان‌شمالی در بجنورد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این اثر نمایشی لحظاتی قبل در تالار گلشن این شهر روی صحنه رفت.

همچنین نمایش «در پلاتو کارگاه میم» و «دوئل بر روی ارابه» کاری از مصطفی قدیمی‌مقدم از فاروج و اشغال به کارگردانی امین فرحی به ترتیب در ساعت 15:30، 18 و 19 عصر امروز با یک اجرا به روی صحنه می‌روند.

به گزارش فارس نمایش «بیداری یک رویا» به کارگردانی محمد داورپناه از بجنورد و ما چهار نفر بودیم اثری نمایشی از ابوالفضل اکبری از گرمه در دو نوبت صبح روز دوم و همچنین نمایش پل به کارگردانی ابوالقاسم یزدانی از بجنورد، کات ‌کاری از محمود اخلاقی از شهرستان بجنورد و بی‌نوا نی‌نوا، نی‌نوا بی‌نوا به کارگردانی برات‌محمد خیرآبادی از شهرستان اسفراین در نوبت عصر همین روز در تالار گلشن بجنورد اجرا می‌شوند.

طی روز سوم جشنواره نیز نمایش‌های «زندان تئاترال» به کارگردانی ذکریا شیرمحمدزاده از شهرستان شیروان «تمام من همه عدو» به کارگردانی رضا فیروزه از بجنورد، «حراج» به کارگردانی مصطفی قدیمی‌مقدم از فاروج، «جیک جیک کاری» از عباس کریمی از بجنورد و «کشتی شکسته روی ماه» کاری از محمد شاکری از بجنورد «در کارگاه پلاتو میم» این شهرستان به اجرا درمی‌آید.

این آثار نمایشی توسط هیئت داوران متشکل از افشین خورشیدباختری، سعید نجفیان و فرشید منظوفیان مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر استان خراسان‌شمالی نیز عصر پنج شنبه چهارم آبان ماه جاری در تالار گلشن شهرستان بجنورد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول