اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت:

غفلت در مسائل جاده‌ای جان انسان‌ها را به خطر می‌اندازد

خبرگزاری فارس: فرماندار بافت گفت: غفلت در بحث جاده‌ای ممکن است جان یک انسان را به خطر بیندازد و در این صورت ما خودمان را باید مسئول بدانیم.

غفلت در مسائل جاده‌ای جان انسان‌ها را به خطر می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت محمدعلی بهروز ظهر امروز در شورای ترافیک شهرستان بافت اظهار داشت: این شهرستان از نظر جاده، راه، ترافیک شهری و جاده‌ای مشکل زیادی ندارد، اما مشکلاتی است که باید رفع شود.

وی افزود: در شرایطی که مشکلات اقتصادی به وجود آمده است، آمادگی ما برای ساخت و بهبود جاده‌ها کم شده و مسئولان با تمام قوا سعی در بهبود جاده‌ها و راه‌ها داریم.

بهروز بیان داشت: در حال حاضر ما در زمینه جاده‌سازی لاین دوم محور کرمان ـ بافت و  محور بافت ـ ارزوئیه را در دست ساخت داریم، با وجود اینکه پیمانکار محور کرمان ـ بافت 6 میلیارد ریال و پیمانکار محور بافت ـ ارزوئیه 1.5 میلیارد ریال طلبکار است، اما هنوز به کار خود ادامه می‌دهند.

بهروز خاطرنشان کرد: شهرداری بافت منابع مالی خوبی ندارد و با وجود خصوصی شدن نمی‌تواند، کار خود را مانند شهرهای بزرگ پیش ببرد.

وی اذعان داشت: غفلت در بحث جاده‌ای ممکن است جان یک انسان را به خطر بیندازد و در این صورت ما خودمان را باید مسئول بدانیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول