اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بسیج اقتصادی کشور خبر داد

سیاست‌گذاری برخی کالاها با نظرات اتحادیه‎های صنفی برای تنظیم بازار

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بسیج اقتصادی کشور گفت: سیاست دولت در امر تنظیم بازار برخی از کالاها برگرفته از نظرات اتحادیه‎ها و تشکل‎های صنفی مرتبط است.

سیاست‌گذاری برخی کالاها با نظرات اتحادیه‎های صنفی برای تنظیم بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، بهمن حاج‎علی در بیست و دومین جلسه شورای نظارت و کنترل بازار استان گلستان اظهار داشت: همه برنامه‎ریزی‎ها با هماهنگی و نظر اتحادیه‎ها و تشکل‎ها اتخاذ می‎شود.

قیمت 15 قلم کالا به صورت کشوری اعلام می‎شود

رئیس ستاد بسیج اقتصادی کشور گفت:‌ طبق مصوبه جدید قیمت 15 قلم کالا به صورت کشوری و از طریق سازمان حمایت اعلام شده و مابقی محصولات بر اساس نظر رئیس سازمان و با توافق اتحادیه‎های مربوطه قیمت‎گذاری خواهد شد.

کارخانجات آرد باید سبوس استحصال ‎شده را در اختیار اتحادیه مرکزی دامداران قرار دهند

حاج‎علی در ادامه در خصوص مراحل و پروسه تعیین قیمت شیر خام و همچنین نهاده‎های تحویلی به دامداران، تحویل دو ماهه نهاده‎های دامی به دامداران و الزامات آن، عدم تحویل نهاده به دامدارانی که شیر را بالاتر از قیمت تصویب شده عرضه می‎کنند، گزارشی ارائه کرد و اذعان داشت: طبق توافق به عمل آمده با شرکت بازرگانی داخلی، این شرکت تمام کارخانجات آرد را موظف کرده سبوس استحصال‎ شده توسط کارخانه در اختیار اتحادیه مرکزی دامداران کشور قرار گیرد. همچنین شرکت بازرگانی داخلی متعهد شد هرگونه نهاده‎ای که در اختیار دارد، به دامداران اختصاص دهد. 

وی همچنین متذکر شد به دامدارانی که شیر را به قیمت بالاتر از قیمت مصوب عرضه کنند، نهاده‎ای تحویل نخواهد شد.

برنامه‎ریزی لازم برای بهره‎مندی از توان تشکل‎ها و اتحادیه‎های صنفی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نیز در این جلسه گفت: علاوه بر گسترش هماهنگی‎های درون‎سازمانی، برنامه‎ریزی لازم برای بهره‎مندی از توان تشکل‎ها، اتحادیه‎ها و دستگاه‎های متولی تولید، بیش از گذشته فراهم شود.

ناصر فخرموحدی انجام برنامه‎ریزی و هماهنگی در تأمین، توزیع و تنظیم بازار کالاهای اساسی، حساس و ضروری با تکیه بر توان تولید داخلی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در این راستا برای حفظ آرامش بازار و تحقق اهداف موضوعه از همه ظرفیت‎ها بالفعل و بالقوه بهره‎گیری می‎شود.

محمد سلطانی مدیر عامل اتحادیه مرکزی دامداران نیز در خصوص بررسی وضعیت بازار کشورهای هدف و صادرات لبنیات به کشورهای هدف از جمله عراق، ... گزارش مبسوطی ارائه کرد.

در ابتدای جلسه حسن اصلانی معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و محمد طوسی مدیر عامل اتحادیه دامداران استان در خصوص تامین و توزیع نهاده‎های دامی، اقدامات سازمان در این خصوص و مسائل و مشکلات مطروحه در خصوص قراردادهای منعقده گزارشی ارائه کردند.

در این جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده صورت گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول