اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

دولت به دنبال تثبیت قیمت مصالح در کشور است

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت به دنبال تثبیت قیمت مصالح در کشور است.

دولت به دنبال تثبیت قیمت مصالح در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،علی نیکزاد عصر امروز در جمع خبرنگاران در زنجان، اظهار کرد: مسکن دارای پنج مولفه از جمله زمین، تسهیلات، مصالح، نیروی کار و خدمات فنی و مهندسی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در استان زنجان پروژه‌های مسکن مهر در نقاط خوب شهری احداث شده است، افزود: در زمینه ارائه زمین و تسهیلات به مسکن مهر مشکلی وجود ندارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تسهیلات مرحله به مرحله برای احداث مسکن مهر ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: خدمات فنی و مهندسی نیز در حال حاضر به نحو مطلوبی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش برخی مصالح به ارز ربطی نداشته و ارز بر نیست، افزود: افزایش قیمت مصالح در حال حاضر توسط دولت تثبیت می‌شود.

نیکزاد با اشاره به تلاطم به وجود آمده در زمینه مصالح خاطرنشان کرد: نظر دولت افزایش قیمت مصالح نیست، بلکه در این زمینه اقدامات لازم برای کاهش قیمت مصالح انجام می‌شود.

وی با تقدیر از انبوه‌سازان و تعاونی‌های مسکن مهر تصریح کرد: انبوه سازان و تعاونی‌ها اقدامات موثری برای پیشرفت مسکن مهر انجام داده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش قیمت میلگرد افزود: در حال حاضر بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر این مرحله را گذرانده‌اند و افزایش قیمت میلگرد در ساخت این واحدها تاثیری ندارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول