اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

یکی از واجبات امروز ما ترویج فرهنگ ولایت‌پذیری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: یکی از واجبات امروز ما ترویج فرهنگ ولایت‌پذیری است، زیرا راه شهدا که همان ولایت است را باید ادامه دهیم.

یکی از واجبات امروز ما ترویج فرهنگ ولایت‌پذیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مصطفی اسکندری عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب حکومت‌های تئوکراسی مبتنی بر ولایت‌فقیه تألیف محمدجعفر ایرانی در لرستان در خرم‌آباد با بیان اینکه تبعیت از ولایت یکی از ویژگی‌های بارز نظام اسلام است، گفت: بالاترین جایگاه یک حکومت این است که فرزند یک شهید قلم‌فرسایی کند و کتاب با موضوعات دینی تألیف کند.

وی افزود: این از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که علاوه بر اینکه شهدا عزیزترین سرمایه وجودی خود را در راه انقلاب فدا کردند، فرزندان ایشان هم پیرو ولایت بوده و در راستای آگاهی‌بخشی به جامعه قدم برمی‌دارند.

اسکندری یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدا، جانبازان و ایثارگران ما نقش‌آفرینی کردند و امروز به برکت خون شهدا فرزندان این آب و خاک در تمام زمینه‌ها به خصوص زمینه‌های علمی به عنوان یک الگو برای جهانیان تبدیل شده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های نظام اسلام تبعیت از ولایت‌فقیه است، گفت: ترویج فرهنگ ولایت‌پذیری از واجبات دین است.

در ادامه این مراسم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد با بیان اینکه امروز اگر امنیت و سلامتی در کشور داریم، در گروه خون شهدا است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده افزود: نگاه ما به ولایت‌فقیه نگاه به امامت است و این جزو اعتقادات ما است.

وی با استناد به آیات و روایات در زمینه پژوهش و تحقیق گفت: در اسلام بر تحقیق و پژوهش در زمینه دین تأکید شده است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد خواستار تقویت فرهنگ مطالعه کتاب‌ و کتاب‌خوانی در استان شد.

در آیین رونمایی از کتاب حکومت‌های تئوکراسی مبتنی بر ولایت‌فقیه در لرستان جمعی از مدیران کل از جمله مدیرکل بنیاد شهید لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و ... حضور داشتند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول