اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نهاوند:

13 آبان روز بیداری و بصیرت جوانان و نخبگان کشور بود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: 13 آبان روز بیداری و بصیرت جوانان و نخبگان کشور بود.

13 آبان روز بیداری و بصیرت جوانان و نخبگان کشور بود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، خدایار ظفری صبح امروز در ستاد هماهنگی راهپیمایی 13 آبان ماه در نهاوند اظهار داشت: در روز 13 آبان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بصیرت، آگاهی و اوج ولایت‌مداری جوانان ایرانی به رخ جهانیان کشیده و ثابت شد استکبار جهانی از سفارت خود در ایران اسلامی به عنوان پایگاهی برای اجرای برنامه‌های خصمانه خود بهره برده و استفاده کرده است.

وی افزود: حمایت همه جانبه آحاد مردم به ویژه حضرت امام و دیگر مسئولان عالی رتبه نظام از این حرکت عالمانه نشان از خشم و عصبانیت جوانان از دخالت‌های نابخردانه آمریکا در امور داخلی کشور بود که توانست چهره زشت آمریکای جهان‌خوار را آشکار کند.

سرپرست فرمانداری نهاوند تصریح کرد: حرکت دشمن‌شکن عده‌ای از جوانان و دانشجویان در این روز نشان داد ایران اسلامی با هیچ کشوری حتی اگر ابرقدرت دنیا هم باشد سر سازش ندارد و اگر اراده کند پوزه همه زورگویان را به خاک خواهد مالید.

وی ایران اسلامی را مهد فرهنگ و اندیشه خواند و بیان داشت:‌ برای صادر کردن انقلاب اسلامی به جهان باید برخی مشکلات را تحمل کرد.

ظفری یادآور شد: حمایت قاطعانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) از این حرکت موجب شد تا دشمنان نظام اسلامی به خوبی بدانند که اتحاد، همبستگی، دفاع از فرامین ولایت و رهبری در کشور مقتدر ایران اسلامی حتی یک لحظه قطع نشده است.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی سال به سال با عناوین مختلف به دنبال تهدید و تحریم انقلاب اسلامی هستند اما غافل از این هستند که جوانان و نخبگان ایران اسلامی که در دوران انقلاب با دست خالی به مقابله با ظلم و جور و استکبار برخاستند اکنون با تکیه بر توان و علم داخلی خویش مقتدرتر از هر زمان دیگر هستند.

سرپرست فرمانداری نهاوند اضافه کرد: بیان این مهم برای نسل امروز و بعد از انقلاب باید به گونه‌ای باشد که شرایط موجود را به خوبی درک کرده و به عمق کینه‌توزی و دشمنی دشمنان پی ببرند و گوش به فرمان رهبری و ولی‌فقیه در شناخت دشمنان قسم خورده برای پایداری و سربلندی ایران اسلامی گام بردارند.

وی افزود: راهپیمایی 13 آبان ماه امسال به دلیل روز تعطیل مدارس در روز جمعه بعد از نماز دشمن‌شکن جمعه با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور نهاوند از مقابل مصلای نماز جمعه تا چهارباغ هلال‌ احمر برگزار می‌شود.

وی از ایجاد پایگاه‌های اهدای خون، هلال‌احمر و ایستگاه صلواتی در طول مسیر خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ما در این روز یک بار دیگر اوج ولایت‌مداری و آرمان‌خواهی خویش را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول