اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

راه‌اندازی قطار شهری تبریز یک هزار شغل جدید ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با راه‌اندازی قطار شهری تبریز برای یک‌هزار نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

راه‌اندازی قطار شهری تبریز یک هزار شغل جدید ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اصغر عابدزاده بعدازظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به مزیت‌های قطار شهری افزود: تسهیل در حمل و نقل شهری، صرفه‌جویی در زمان و جلوگیری از ازدیاد آلودگی هوا از مواردی است که قطار شهری با خود به همراه می‌آورد.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی قطار شهری اشتغالزایی برای حدود یک‌هزار نفر به صورت مستقیم به وجود می‌آید که رقم قابل توجهی است.

عابدزاده از اطلاع‌رسانی سازمان در خصوص مراحل انجام کار انتقاد کرد و گفت: متاسفانه با وجود اینکه مردم علاقه زیادی برای اطلاع از روند پیشرفت قطار شهری خود دارند ولی متاسفانه این اطلاع‌رسانی کافی نیست.

وی گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا قطار شهری هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد چون جایگاه تبریز به عنوان عضوی از مترو پلیس در حدی نیست که این شهر فاقد قطار شهری باشد.

عابدزاده اظهار امیدواری کرد، مطابق با قول مدیر عامل سازمان قطار شهری مردم تبریز بتوانند از اوایل سال آتی از این وسیله استفاده کنند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول