اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

نورانیت قرآن موجب پاکی جوانان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: نورانیت قرآن موجب پاکی جوانان می‌شود.

نورانیت قرآن موجب پاکی جوانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در بازدید از مؤسسه وقفی قرآنی ریحانه‌النبی (ص) این شهرستان اظهار داشت: این عمل به خاطر بنیان خیر و سنت حسنه‌ای که گذاشته‌اید در راستای فرهنگ جهاد و شهادت است و پروردگار دست وقف‌کنندگان در دنیا و آخرت را می‌گیرد.

وی افزود: تا قیامت هرکس از قرآن در این مکان بهره ببرد، شما در ثواب آن شریک هستید، هر یک از بچه‌هایی که در کلاس‌های قرآن شرکت می‌کنند در آینده مربی ده‌ها شاگرد قرآنی هستند و دل‌ها را نورانی می‌کنند، در تمام این ثواب‌ها شریک هستید، زیرا یک مکان مقدس را برای زیربنای قرآن قرار داده‌اید. 

ابراهیمی بیان داشت: هر‌کس‌ دوران جوانی قرآن را تلاوت و حفظ کند، وجود او قرآنی شده و قرآن با گوشت، پوست و استخوان او منسوج می‌شود. 

وی با بیان اینکه چند ماه پیش از محمد‌تقی‌خان نابغه قرآنی در نماز جمعه شهرستان دعوت به عمل آمد، تصریح کرد: امروزه دنیای اسلام در پاکستان و ... حافظان زیادی دارد.

ابراهیمی اذعان داشت: امیدواریم با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد و مجامع قرآنی فراوانی که داریم، شهرستان بافت شهر قرآنی شود زیرا در این شهرستان استعدادهای درخشانی داریم.

وی خاطر‌نشان کرد: امیدواریم با همت مسئولان‌ که دلسوز و پیگیر فعالیت‌های قرآنی هستند و دوست دارند در کارهای دینی پیشرو باشند، اعلام کنند شهر ما می‌تواند شهر قرآنی باشد.

ابراهیم بیان داشت: یکی دیگر از ضعف‌های ما این است که برای پسران در این شهرستان کار تأثیرگذار و دل‌چسب قرآنی نداریم، ان‌شاءالله این خلا‌ پر شود، زیرا پسران جوان بیشتر در معرض خطر هستند، اگر بتوانیم آنها را با قرآن آشنا کنیم، زمینه پاک بودن آنها تا آخر عمر فراهم کرده‌ایم. 

وی عنوان کرد: هر چه فرزندان بیشتر با قرآن مأنوس شوند از کارهای بد دور می‌شوند، نورانیتی که قرآن دارد، موجب پاک شدن جوانان می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول