اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرریز نقدینگی به حوزه مسکن

پروژه‌های مهم راه‌سازی در کشور رها شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی نقدینگی به سمت حوزه مسکن سرازیر شده که پروژه‌های مهم راه به صورت نیمه تمام رها شده است.

پروژه‌های مهم راه‌سازی در کشور رها شده است

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در چند سال اخیر بودجه و نقدینگی کشور به حوزه مسکن سرازیر شده این در حالی است که پروژه‌های مهم راه به صورت نیمه تمام رها شده است.

وی مشکل تولید و عرضه قیر را از مهم‌ترین موانع انجام پروژه‌های مهم راه‌سازی در کشور برشمرد و افزود: این در حالی است که ایران یک کشور نفت‌خیز است و باید در این رابطه راهکارهای ویژه‌ای تدبیر کرد.

جلیل ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف دولت دهم توجه به وضعیت مسکن مردم بوده و پروژه مسکن مهر در این رابطه در حال پیگیری است و به همین دلیل توجه به بخش مسکن به نحو جدی مورد پیگیری قرار گرفت.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادغام دو وزارتخانه مسکن و شهرسازی و راه و ترابری، تصریح کرد: با ادغام این دو وزارتخانه نقدینگی در وزارت راه به بخش مسکن سوق داده شده و تکمیل پروژه‌های نیمه ‌تمام رها شده است.

جلیل بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این استان تأکید کرد و گفت: عدم تکمیل پروژه‌ها چه بسا فشار مضاعفی از این حیث متوجه نظام اقتصادی کشور خواهد کرد.

وی زمان را یکی از سه فاکتور اساسی مدیریت و برنامه‌‌ریزی برشمرد و گفت: هزینه و کیفیت دو ضلع دیگر مثلث کنترل و برنامه‌‌ریزی را در پروژه‌ها تشکیل می‌‌دهند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول