اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد در مجلس:

روند اجرای پروژه راه‌سازی بجنورد به جنگل گلستان بسیار کند است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه راه‌سازی بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان کند بوده و به اصطلاح با فرغون کار می‌کنند.

روند اجرای پروژه راه‌سازی بجنورد به جنگل گلستان بسیار کند است

موسی‌الرضا ثروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این پروژه عمرانی از بزرگ‌ترین پروژه‌های خراسان‌شمالی به شمار می‌رود، اظهار کرد: اکنون مدتی است که این پروژه به کندی اجرا می‌شود.

وی افزود: این در حالی است که مسئولان وعده داده بودند تا 45 کیلومتر از این مسیر در قالب قطعه اول تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد که با ادامه این روند یقیناً این هدف‌گذاری قابل تحقق نیست.

ثروتی تصریح کرد: همچنین مسئولان امر در طرح مهر ماندگار وعده افتتاح باند دوم پروژه بزرگراه 145 کیلومتری بجنورد به جنگل گلستان را تا خرداد سال آینده داده بودند که بی‌تردید این مهم با این وضعیت تحقق نخواهد یافت.

به گزارش فارس،‌ در جریان بازدید اخیراً برخی از خبرنگاران از طرح‌های منابع طبیعی، بر اساس مشاهدات کارگاه‌های این پروژه راه‌سازی تعطیل و در قطعه دوم این پروژه در مسیر آشخانه به چمن‌بید هیچ‌گونه اقدامی نشده است.

وی همچنین از اجرای کند پروژه بین‌المللی شدن فرودگاه بجنورد از سوی آستان قدس انتقاد کرد.

ثروتی اظهار کرد: با وجود آنکه مسئولان فرودگاه بجنورد پای کار بوده و اعتبارات لازم به منظور اجرای پروژه‌های مختلف در این فرودگاه فراهم است، لیکن پیمانکار با تأخیر این پروژه را اجرا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ماشین‌آلات پیمانکار این پروژه کم است، افزود: این در حالی است که اکنون فصل کار بوده و به خاطر سرمای زودرس تا چندی دیگر با برودت هوا مواجه خواهیم بود، از این رو تسریع در اجرای این پروژه ضرورت دارد.

ثروتی تصریح کرد: هم‌اکنون علاوه بر فرودگاه دو پروژه توسط آستان قدس از جمله پل کنارگذر شمالی و همچنین سه کیلومتر از این کنارگذر در دست اجرا است، لذا با کندی کار گسترش باند فرودگاه بجنورد از سوی این شرکت مواجه هستیم.

وی گفت: باید شرکت آستان قدس نسبت به افزایش ماشین‌آلات برای تسریع در اجرای این پروژه اقدام و ماشین‌آلات به ویژه کامیون‌ مربوط به این شرکت را صرفاً به تکمیل این پروژه اختصاص دهد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول