اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 1000 نیکوکار مشهدی

نخستین جشنواره عید تا عید در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه خیریه فرزندان غدیر مشهد گفت: نخستین جشنواره عید تا عید موسسه خیریه فرزندان غدیر مشهد با حضور بیش از یک هزار نیکوکار برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره عید تا عید در مشهد برگزار می‌شود

عباس تقوی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به نخستین جشنواره عید تا عید موسسه خیریه فرزندان غدیر مشهد که از عید قربان آغاز و تا عید سعید غدیر ادامه دارد، اظهار کرد: این موسسه در راستای فعالیت‌های فرهنگی و حمایتی گذشته خود همچون کمک رسانی به فرزندان ایتام محصل و رفع مشکلات آنها، برای نخستین بار جشنواره عید تا عید همراه با بازارچه خیریه غذا را با حضور بیش از یک هزار نیکوکار مشهدی از نهم آبان ماه سال جاری در محل ساختمان ساپکو مشهد مقدس برگزار می‌کند.

وی افزود: این سه روز به صورت ویژه با حضور جمعی از مدیران استانی و کشوری، روانشاسان، اصحاب صنعت و معدن و نیکوکاران برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، چندی از سخنرانان کشوری پیرامون مباحث مذهبی، خانوادگی و روان‌شناسی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

مدیرعامل موسسه خیریه فرزندان غدیر مشهد در ادامه با اشاره به تعداد فرزندان یتیم و بی‌سرپرست زیرپوشش این موسسه خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سطح مشهد مقدس بیش از یک هزار نفر از فرزندان یتیم و در کل کشور بیش از سه هزار و 300 نفر زیر پوشش موسسه خیریه فرزندان غدیر مشهد هستند.

تقوی یادآور شد: با توجه به اینکه موسسه از ابتدای تحصیل تا پایان دوره تحصیلی آموزش عالی به حمایت افراد زیرپوشش می‌پردازد در همین راستا شاهد بودیم که در سال جاری 50 نفر از فرزندان زیر پوشش این موسسه در کارخانه‌های سطح شهر و کشور به کارگیری شدند.

وی شعار موسسه خیریه فرزندان غدیر مشهد را «بازدید، فکر و کمک» عنوان کرد و اذعان داشت:‌  تاکنون هیچ یک از فرزندان زیرپوشش این موسسه که دوران تحصیلی آنها تمام شده، بیکار نمانده و همه افراد وارد چرخه فعالیت در کارخانه‌ها و غیره شدند.

مدیرعامل موسسه خیریه فرزندان غدیر مشهد متذکر شد: افرادی که مایل به کمک به فرزندان یتیم و بی‌سرپرست این موسسه هستند، می‌توانند به وب سایت موسسه به آدرس www.farzandaneghadir.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 8384137 و 8427719 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول