اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

راه‌اندازی 2 شعبه موسسه خیریه امدادگران عاشورا در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی شعبه‌های بروجن و لردگان خبر داد و گفت: تا پایان امسال 350 خانوار از خدمات حمایتی موسسه خیریه امدادگران عاشورای این استان بهره‌مند می‎شوند.

راه‌اندازی 2 شعبه موسسه خیریه امدادگران عاشورا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کامران همتیان صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و در جمع اعضای این موسسه اظهار داشت: این موسسه از سال 86 فعالیت خود را در استان با ارائه خدمات اندک و محدود آغاز کرد.

وی افزود: این موسسه به تدریج با تامین فضای اداری و درمانگاه به تشکیلات منسجمی تبدیل شده و سیزدهمین شعبه‌ای است که در کشور تشکیل شده است.

همتیان با بیان اینکه موسسه خیریه امدادگران عاشورا یک سازمان غیردولتی، غیرانتفاعی و غیرسیاسی است، تصریح کرد: این موسسه به منظور یاری رساندن به محرومان و رنج‌دیدگان و ارائه کمک‌های انسان‌دوستانه به نیازمندان و بیماران فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: اعضای این موسسه از پزشکان، پیراپزشکان، متخصصان امور آموزشی، بهداشتی و توانبخشی تشکیل شده که با توجه به توانایی‌ها و اختیارات و تخصص‌هایی که دارند به صورت داوطلبانه به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا چهارمحال و بختیاری، تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی را از مهم‌ترین اهداف این موسسه برشمرد و گفت: توجه به کرامت انسانی جامعه، گسترش فرهنگ انفاق و زدودن فقر و بیماری از چهره جامعه، تلاش در راستای توصیه ائمه معصومین و پیشوایان دینی در رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان، ترغیب جامعه و مراکز بهداشتی به امر نیکوکاری از دیگر این اهداف است.

همتیان با بیان اینکه تاکنون معادل بیش از 100 میلیون تومان خدمات به مددجویان این استان ارائه شده است، افزود: امید می‎رود با همراهی و جذب خیرین بیشتر به این موسسه، این میزان خدمات بیشتر شود.

وی از تحت پوشش قرار دادن بیش از 250 خانوار خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است که تا پایان سال جاری بتوانیم این تعداد را به 350 خانوار افزایش دهیم.

همتیان، ترویج فرهنگ مشارکت داوطلبانه در جامعه را از مهم‌ترین وظایف این موسسه دانست و ادامه داد: برنامه‌ریزی و تنظیم برنامه‌های سالانه، میان‌مدت و ترسیم اهداف بلند مدت، نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های موسسه، تنظیم دستورالعمل‌ها، بخش‌نامه‌ها و مقررات جاری موسسه و گسترش فضای اعتماد و تعامل میان موسسه و سایر موسسات خیریه از دیگر این اهداف موسسه است.

مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی شعبه‌های شهرستانی بروجن و لردگان تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: تلاش ما بر این است که شعبه‌های این موسسه را در تمام شهرستان‌های این استان گسترش دهیم.

همتیان، ارائه خدمات مشاوره‌ای را از مهم‌ترین خدمات ارائه شده این موسسه به مددجویان دانست و گفت: سعی می‌شود تا با ارائه خدمات مشاوره‌ای تا میزان زیادی از آلام و دردهای بیماران بکاهیم.

وی بر ضرورت جذب مشارکت‌های مردمی تاکید کرد و افزود: ارائه خدمات به بیماران بیشتر نیازمند مشارکت و همراهی افراد متمول و افراد خیر است بر همین اساس از همه افراد خیر و نیکوکار استان تقاضا می‌شود که به عضویت این موسسه درآیند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول