اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حمید سبزواری کلیه هدایای نقدی خود را به مؤسسات خیریه سبزوار اهدا نمود

خبرگزاری فارس: استاد حمید سبزواری کلیه هدایای نقدی خود را به مؤسسات خیریه سبزوار اهدا نمود.

استاد حمید سبزواری کلیه هدایای نقدی خود را به مؤسسات خیریه سبزوار اهدا نمود

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار سید محمد حسینی وزیر ارشاد در سخنان خود در مراسم تجلیل از حمید سبزواری حضور در سبزوار را توفیقی دانست و با اشاره به افتخارات استاد حمید سبزواری گفت: استاد سبزواری دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر هستند و همچنین تحسین حضرت امام را به عنوان مدال افتخار و مقدمه و مهر تأیید مقام معظم رهبری را در مجموعه اشعارشان دارند.

پس از سخنرانی وزیر ارشاد بخش اصلی برنامه تجلیل از استاد حمید سبزواری با تشویق مداوم حضار آغاز شد و هدایایی به استاد سبزواری اهدا گردید.

تابلو فرش ابریشمی، سفر به عتبات عالیات، لوح تقدیر همراه با تندیس، پرتره استاد سبزواری اثری از استاد خوش صفت مبلغ 10 میلیون ریال به همراه لوح تقدیر، حج تمتع برای استاد سبزواری و همسر ایشان، یک سکه تمام بهار آزادی، یک جلد قرآن کریم و دیگر الواح تقدیر از هدایایی هستند که استاد سبزواری در این مراسم دریافت کرد.

استاد سبزواری نیز در انتهای این برنامه کلیه هدایای نقدی خود را به مؤسسات خیریه سبزوار اهدا نمود.

این برنامه پس از تجلیل از استاد سبزواری توسط استاد محمد گلریز خواننده محبوب کشورمان ادامه یافت.

وی پیش از اجرای سرودهایی که شاعر آن استاد سبزواری هستند از ایشان به عنوان پدر شعر انقلاب یاد کرد و افزود: برای خود افتخار می‌دانم که بیش از 50 شعر از استاد سبزواری را اجرا کنم.

در ادامه محمد گلریز به اجرای سرودهای «الله اکبر خمینی رهبر»، «خجسته‌باد این پیروزی» و همچنین سرود جدید «حدیث گل» به عنوان یکی از آخرین اشعار اجرا شده استاد سبزواری را اجرا کرد.

در ادامه این مراسم پیام حجت‌الاسلام سید حسن خمینی توسط افشین اعلا از شاعران برجسته کشورمان قرائت شد و استاد سبزواری نیز به ایراد سخنرانی و شعرخوانی پرداختند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول