اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه پنج مشهد:

1000 برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در شرق مشهد اجرایی شده است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه پنج مشهد گفت: 1000 برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برای ساکنان حوزه خدماتی این شهرداری به اجرا درآمده است.

1000 برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در شرق مشهد اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید حسن حسینی پیش از ظهر امروز و در جمع کارشناسان فرهنگی اجتماعی منطقه پنج مشهد اظهار کرد: 1000 برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برای ساکنان حوزه خدماتی این شهرداری به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه پنج مشهد گفت: 90 درصد این برنامه‌ها با محوریت جوانان و نوجوانان و با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه پنج تدوین و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه نشاط و شادابی در بین نسل جوان و نوجوان از اهداف این برنامه‌های است، گفت: با اجرای این برنامه‌ها 100 هزار نفر از برنامه‌های تدوین شده فرهنگی، ورزشی و اجتماعی بهره‌مند شدند.

شهردار منطقه پنج مشهد با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در منطقه شرق مشهد روند رو به رشدی دارد، افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود باید به این حرکت شتاب بیشتری بخشید.

حسینی ادامه داد: امروز جهت حرکت و نقاط درخشان در ورزش محلات خوب است و با توان بالایی که وجود دارد، باید به جایگاه‌های بالاتری در این زمینه دست پیدا کرد.

وی تصریح کرد: آنچه امروز در عرصه قهرمانی و حضور موفق در مسابقات کشوری وجود دارد، نتیجه تلاش و همراهی دست اندرکاران در ورزش محلات است که با  وجود کمبود اعتبارات بسیار فعال هستند.

حسینی گفت: ایجاد نشاط عمومی در بین شهروندان شرق مشهد از اولویت‌های کاری است.

وی تاکید کرد: ایجاد نشاط و امید در بین شهروندان با برگزاری جشن‌ها و اعیاد از پیش برنامه‌ریزی شده و مناسب از جمله اولویت‌های شهرداری است که باید در این زمینه تمام مسئولان فرهنگی همسو با شهرداری و به دور از موازی کاری حرکت کنند.

شهردار منطقه پنج مشهد افزود: شهرداری دارای واحدهای متنوعی در بخش فرهنگ سازی عمومی در سطح شهر است که برای ایجاد وحدت رویه و همسان‌سازی برنامه‌ها بهتر است آئین برگزاری اعیاد و جشن‌ها با محوریت ستاد برگزاری مراسم‌های این نهاد انجام شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول