اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از کارگردانان چهارمحال و بختیاری:

«بوسیدن روی ماه» روابط انسانی را روانشناسانه بیان می‌کند

خبرگزاری فارس: یکی از کارگردانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقد و بررسی فیلم بوسیدن روی ماه از سوی هنرمندان این استان، گفت: در این فیلم کارگردان به خوبی روابط انسانی را به صورت روانشناسانه بیان می‌کند.

«بوسیدن روی ماه» روابط انسانی را روانشناسانه بیان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الله شیروانی صبح امروز در جمع هنرمندان این استان، اظهار داشت: فیلمنامه‌های «سنگ قبری برای آب» و «مدال سیاه» هر دو از محسن باقری دستگردی است که در کارگاه فیلمنامه واحد هنرهای تصویری حوزه هنری تولید شده است.

وی با بیان اینکه کتاب فیلم نوشت سه به مناسبت برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شده است، گفت: ‎این مجموعه به شکل یک مجموعه کتاب شامل مجموعه فیلمنامه‌های منتخب جشنواره‌های منطقه‌ای از سال 90 تا تیرماه 91 جمع‌آوری و منتشر شده است.

شیروانی در ادامه با اشاره به نقد و بررسی فیلم بوسیدن روی ماه از سوی هنرمندان این استان، گفت: در این فیلم کارگردان به خوبی روابط انسانی را به صورت روانشناسانه بیان می‌کند.

یکی از کارگردانان چهارمحال و بختیاری در این نشست با نقد فیلم بوسیدن روی ماه، این فیلم را اثری ارزشمند دانست و گفت: باید آن را اثری قابل توجه در کارنامه سینمایی همایون اسعدیان به حساب آورد.

محسن باقری دستگردی افزود: این اثر برگ زرین دیگری است در عرصه فیلم‌های ارزشی و پس از طلا و مس اثری قابل توجه در کارنامه سینمایی همایون اسعدیان و سینمای ایران در سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

وی گفت: این فیلم روایت مادران ایثارگری است که حتی بقایا و یاد فرزندانشان را هم ایثار می‌کنند و باید از آنان آموخت که جنگ و دفاع مقدس مدرسه ایثاری بود که شاگردانش هنوز درس‌های خود را از برند و پیوسته در معرض دید قرار می‌دهند.

باقری دستگردی گفت: بوسیدن روی ماه اثری اجتماعی با درون‌مایه دفاع مقدس بوده و فیلمساز در این اثر تلاش کرده برخلاف روند رایج بسیاری از آثار سینمایی، داستان فیلم را بدون بازیگران چهره و البته با غنای محتوایی پیش ببرد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول