اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین:

ذهن نونهالان نباید از دفاع مقدس خالی باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین گفت: برگزاری یادواره شهدا باید یقین و ایمان را در دل نونهالانی که نسبت به دفاع مقدس خالی از ذهن هستند، ایجاد کند.

ذهن نونهالان نباید از دفاع مقدس خالی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، یادواره شهدای فرهنگی قیروکارزین صبح امروز با حضور پرشور مردم و مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان و فرهنگیان قیروکارزین در سالن همایش‌های اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین در این مراسم اظهار داشت: باید ارزش‌های والای دفاع مقدس و یاد شهیدان را زنده نگه داریم و با برگزاری این‌گونه مراسم‌ها معنویت شهدا، فضای شهرمان را عطرآگین کند.

محمود جعفری با بیان اینکه شهرستان قیروکارزین 200 شهید سرافراز را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: این شهرستان دارای 13 شهید گلگون‌کفن فرهنگی است و تمام مردم و به ویژه جوانان باید ایستادگی، ایثار، مقاومت، فداکاری و ولایت‌مداری شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و به صورت عملی آن را در رفتار و کردار خود پیاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین مهم‌ترین فلسفه برپایی یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی سیره عملی این عزیزان به عنوان الگوهای معاصر به نسل جوان جامعه دانست و ادامه داد: شهدا با نثار جان خود از دستاوردهای نظام و اهداف متعالی آن دفاع کرده و پرچم کشورمان را برای همیشه با افتخار بالا نگه داشته‌اند.

جعفری ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا باید بر یقین بسیجیان و باورمندان به فرهنگ شهادت بیفزاید و یقین و ایمان را در دل نونهالانی که نسبت به این موضوع خالی از ذهن هستند، ایجاد کند.

وی در پایان با اعلام اینکه ما با رهبر و نظام خود پیمان بسته‌ایم که تا سرمنزل شهادت که آرزوی دیرینه همگی ماست در دفاع از اسلام، ولایت و رهبری تا پای جان بایستیم، خاطرنشان کرد: دنیا بداند که هرگز نظام اسلامی در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی از پای نمی‌نشیند و مقتدر و سرافراز ایستاده است.

به گزارش فارس، این مراسم با روایتگری یادگار جنگ تحمیلی سردار رحیم نوعی اقدم و همچنین شعرخوانی شاعر دفاع مقدس ایوب پرندآور پایان یافت.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول