اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال سفیر قم:

لیگ برتر منتظر والیبال قم باشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال سفیر قم مصاف با تیم عقاب تهران را عاملی برای افزایش آمادگی تیمش در کسب موفقیت و به دست آوردن جواز حضور در پیکارهای باشگاه‌های برتر والیبال کشور دانست.

لیگ برتر منتظر والیبال قم باشد

سید روح‌الله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیشرفت مفید و مؤثر برنامه‌های آماده‌سازی تیمش برای حضور در فصل جدید پیکارهای قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور تصریح کرد: در بازی تدارکاتی با تیم عقاب تهران هم نقاط ضعف خود را به خوبی شناسایی کردیم.

وی بیان داشت: والیبالیست‌های سفیر قم در جدال تدارکاتی با تیم عقاب تهران که از تیم‌های خوب باشگاهی این رشته است، بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و حتی می‌توانستیم این تیم که ترکیبی از والیبالیست‌های خوب کشور بود را در سه گیم متوالی شکست دهیم. 

سرمربی تیم والیبال سفیر قم ادامه داد: رقابت با عقاب تهران یکی از بهترین فرصت‌های تیم ما برای ارزیابی میزان آمادگی خود به منظور حضور موفق در پیکارهای قهرمانی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بود که خوشبختانه از آن سربلند بیرون آمدیم.

وی یادآور شد: در دیدار با تیم عقاب تهران ابتدا یک گیم را با امتیازهای بسیار خوب از حریف بردیم و بعد از پیروزی حریف در یک گیم، در دو گیم بعدی نفرات ما حریف را دست کم نگرفتند و این سفیر قم بود که توانست با حساب سه بر یک این دیدار را به سود خود به پایان برده و برنده شود.

شفیعی با تاکید بر آمادگی مطلوب تیمش برای جدال با تیم‌های مدعی حاضر در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور عنوان کرد: تمام نفراتی که در ترکیب تیم والیبال سفیر قم حضور دارند از چهره‌های مستعد والیبال قم هستند که حتی در لیگ دسته اول کشور فصل قبل نیز عضو تیم هلال احمر قم بوده‌اند، بنابراین هم تجربه خوبی دارند و هم از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی هستند.

وی در ادامه به تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول اشاره کرد و بیان داشت: نگاهی به تیم‌های حاضر در این مسابقات نشان می‌دهد که تیم ما برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها کار بسیار سختی در پیش دارد اما با روحیه بسیار خوب و انگیزه بالایی که در بین تک تک نفرات تیم می‌بینم و همچنین اردوها و برنامه‌های تمرینی مناسبی که تیم پشت سر گذاشته است، صعود ما به مراحل بالاتر و حتی لیگ برتر دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول